پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی در گذشت میر رسول رییسی

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی در گذشت میر رسول رییسی
کمیته ملی المپیک طی پیامی در گذشت میر رسول رییسی،پیشکسوت وزنه برداری و از یادگاران ارزشمند کاروان ورزش ایران دربازیهای المپیک 1948 المپیک لندن را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:باردیگر غم از دست یکی از پیشکسوتان ارزشمند ورزش کشور و المپین حاضر در بازیهای المپیک 1948 لندن،جامعه بزرگ ورزش کشور را داغدار کرد.

میر رسول رییسی از پیشکسوتان ارزشمند ورزش کشور و عضو تیم ملی وزنه برداری در بازیهای المپیک 1948 در مدت فعالیت ورزشی خود چه بعنوان یک ورزشکار و چه بعنوان یک مدیر و پیشکسوت افتخارات بسیاری برای ورزش کشور کسب کرده و خدمات ارزنده ای در وزنه برداری و حتی رشته های دیگر برای رشد و تعالی ورزش کشور انجام داد.

ضمن تسلیت در گذشت این پیشکسوت عزیز به بازماندگان محترم ایشان،خانواده وزنه برداری و جامعه ورزش کشور برای پیشکسوت ورزش کشورمان به درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش صبری جزیل و اجری جمیل آرزومندیم.

گفتنی است:میر رسول رئیسی پیشکسوت وزنه برداری ایران بوده و در بازیهای المپیک 1948 حضور داشت.

این پیشکسوت ارزشمند ورزش کشور در چهارم مهر ماه 1303 شمسی در محله اوچ دکان مسجد کبود شهر اردبیل به دنیا آمد و 27 سال بعد، با کسب مدال برنز رقابتهای جهانی 1949 هلند را بدست آورد و در تیم ملی وزنه برداری اعزامی به بازیهای المپیک 1948 حضور داشت و در مدت فعالیت ورزشی خود افتخارات متعددی کسب نمود.

رییسی در فدراسیون وزنه برداری و برخی رشته های دیگر خدمات ارزنده ای برای رشد و تعالی ورزش کشور انجام داده و تجربیات خود را در اختیار ورزش ایران گذاشت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم میر رسول رئیسی، ساعت هشت صبح روز شنبه سوم مرداد ماه از مقابل منزلش واقع در خیابان شریعتی، کوچه سلیمان زاده، کوچه رئیسی، پلاک 5 برگزار خواهد شد.

.

 

۲ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.