تورنمنت آزاد کره جنوبی (G2)؛نماینده سبک وزن ایران قهرمان شد/ هادی پور 20 امتیاز المپیکی دیگر صید کرد

تورنمنت آزاد کره جنوبی (G2)؛نماینده سبک وزن ایران قهرمان شد/ هادی پور 20 امتیاز المپیکی دیگر صید کرد
تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان با 6 پیروزی مقتدرانه و ارزشمند، مدال طلای رقابتهای آزاد کره جنوبی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین روز از تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2) که از صبح امروز (چهارشنبه) با رقابتهای تکواندوکاران اوزان 54- و 87- کیلوگرم مردان در شهر "چونچئون" کره جنوبی آغاز شده بود دقایقی پیش به پایان رسید و آرمین هادی پور تکواندوکار وزن اولی کشورمان با شکست تمامی رقبایش بر سکوی قهرمانی سبک وزنان ایستاد.

تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان برای کسب نشان زرین طلا در این مسابقات، ابتدا 2 نماینده از کره جنوبی را با نتایج 16 بر6 و 19 بر 2 از پیش رو برداشت. سپس "واسبر راساد" از فیلیپین را 27 بر 4 برد تا راهی مرحله یک چهارم شود.

هادی پور در ادامه بار دیگر در یک مبارزه یکطرفه، قدرت تکواندوی ایران را به رخ نماینده کره جنوبی کشید و با نتیجه 19 بر 4 برنده از شیاپ چانگ خارج شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

او در مرحله ماقبل فینال 19 بر 7 از سد "جنار توریلوس" از فیلیپین گذشت و در مرحله فینال هم با پیروزی 21 بر 9 در پایان راند دوم، آنهم مقابل نماینده کره جنوبی با شایستگی مدال طلا را به گردن آویخت.

نماینده شایسته کشورمان با این طلای ارزشمند 20 امتیاز به اندوخته‌های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

 
 

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.