مسعود خدایاری سرمربی تیم ملی اسلالوم مردان:اردوی ترکیه بسیار رضایت بخش است

مسعود خدایاری سرمربی تیم ملی اسلالوم مردان:اردوی ترکیه بسیار رضایت بخش است
سرمربی تیم ملی اسلالوم مردان ضمن ابراز رضایت از شرایط اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه بیان کرد: مربیان و ورزشکاران تیم ترکیه همکاری خوبی با ما دارند و پیست بسیار خوب ترکیه شرایط خوبی برای یک اردوی خوب فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛مسعود خدایاری اظهار داشت: در اسلالوم پیست خیلی مهم است و پیست شهر ریزه ترکیه که تقریبا 600 کیلومتر با مرز ایران فاصله دارد برای ما بسیار مطلوب است.
وی تصریح کرد: این پیست با شرایط استاندارد بین المللی ساخته شده و بسیار خوب است. در حال انجام تمرینات با کیفیتی در کنار تیم ملی اسلالوم ترکیه هستیم و تا 12 مردادماه نیز این تمرینات ادامه خواهد داشت.
خدایاری اضافه کرد: ترکیه ای ها میزبانی خوبی از ما دارند و همه شرایط را برای ما فراهم کردند. در همان کمپ تیم ملی ترکیه اسکان داریم. از نظر آب و هوایی هم خدا را شکر وضعیت مطلوب است.
سرمربی تیم ملی اسلالوم عنوان کرد: امیرمحمد فتاح پور در رشته کایاک و مهدی کریمی در رشته کانو قایقرانان ما در این اردو هستند. بچه ها هم از شرایط کمپ اظهار رضایت دارند و با نشاط و انگیزه تمرینات خود را انجام می دهند.
خدایاری در پایان تاکید کرد: از فدراسیون بابت اعزام به این اردو کمال تشکر را دارم و امیدوارم در این اردو و مسابقات پیش رو آمادگی لازم را کسب کنیم و با بهترین کیفیت به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شویم.

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.