ربانی:4 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارند

ربانی:4 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارند
رکورددار پرش با نیزه کشور گفت: تیم اعزامی به رقابتهای بین‌المللی کازانف متشکل از شانس های کسب سهمیه است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت محمد محسن ربانی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: ورزشکارانی که بیشترین شانس را برای کسب سهمیه ورودی المپیک داشتند در ترکیب تیم ملی برای جام کازانف قرار گرفتند و می توان گفت با توجه به محدودیت هایی که وجود داشت یک تیم کاملا کیفی عازم این رقابتها می شود.

وی ادامه داد: در خصوص حضور ورزشکاران در فهرست تیم ملی یک فرد خاص تصمیم گیری نکرده است و این فهرست در کمیته فنی و با خرد جمعی به تصویب نهایی رسیده است. ضمن اینکه سعی کردیم ورزشکاران مستعدی که تاکنون شانسی برای آنها قائل نشده ایم نیز در این تیم حاضر باشند.

وی افزود: پرندگان ما در ارتفاع و دوندگان سرعتی از امیدهای کسب سهمیه در مسابقات بین المللی جام کازانف هستند که با تمرکز و تلاش می توانند به حدنصاب های المپیک ریو برسند و نتیجه تلاش های خود را ببینند. قنبرزاده، تفتیان، قاسمی و ابارقی از ورزشکارانی هستند که برای کسب سهمیه به آنها امیدواریم. به هر حال کسب سهمیه هم کار راحتی نیست، المپیک جای بهترین های ورزش دنیا است و اگر کسی به  آن راه پیدا کند اطمینان داشته باشید که حقش بوده در کنار بهترین های دنیا بایستد.

ربانی در پایان در خصوص عدم اعزام پرندگان طول به قزاقستان گفت: ورزشکارانی مانند وحید صدیق درپرش سه گام، که مستعد و آینده دار هم هستند فرصتی برای امتحان کردن شانس خود نداشته اند. در صورتی که فدراسیون این فرصت را در یک مسابقه سه مرحله ای به پرندگان طول کشور داد. در کمیته فنی هم تصمیم بر این بود که تعدادی در جایزه بزرگ حاضر شوند و تعدادی در کازانف شانس خود را محک بزنند.

 

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.