نخستین تمرین ملی پوشان در "چونچئون"

نخستین تمرین ملی پوشان در "چونچئون"
نخستین تمرین ملی پوشان برای شرکت در تورنمنت آزاد کره جنوبی در "چونچئون" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از اینکه عصر روز گذشته (یکشنبه) به شهر محل برگزاری رقابت های آزاد کره جنوبی رسید و در هتل "بــرز" شهر "چونچئون" مستقر شد. بعد از استراحتی کوتاه مدت، صبح امروز به مدت یک ساعت و 30 دقیقه نخستین تمرین را با تمامی نفرات پیگیری کرد.

طبق اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی، هوگوپوشان تا زمان آغاز مبارزات؛ روزانه 2 نوبت تمرین خواهند داشت و در این بین آرمین هادی پور و امید عمیدی که بعنوان نخستین نمایندگان ایران، روز چهارشنبه (31 تیرماه) به مصاف رقبایشان می‌روند تنها امروز در کنار سایر ملی پوشان تمرین خواهند کرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب، آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یقعوبی، سروش احمدی، مهرداد نورمحمدی، فرزاد ذوالقدری، سیدمحمد رفیعی، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد عبدالهی، امید عمیدی و مرتضی شیری و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) به مصاف رقبایشـان می‌روند.

تورنمنت آزاد کره جنوبی از روز چهارشنبه (31 تیرماه) به مدت 6 روز برگزار می‌شود.

این مسابقه G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

۲۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.