سمندر: کادر فنی تیم های ملی اختیار تام دارند

سمندر: کادر فنی تیم های ملی اختیار تام دارند
نباید در مسیری گام برداریم که پتانسیل مسئولان فدراسیون، برای پایان بخشیدن به حاشیه‌ها صرف شود و به جای پرداختن به مشکلاتِ اساسی و کاراته کشور، اسیر حواشی کم‌اهمیت شویم. اگر تیم ملی درگیر حواشی شود از هدف اصلی که رویارویی با حریفان در تاتامی آسیا خواهد بود دور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون کاراته، علیرضا سمندر، روز گذشته(سه شنبه 23 تیر ماه) با حضور در جمع کادر فنی و اعضای تیم ملی بانوان تمام رده های سنی ضمن اعلام حمایت از کادر فنی و تصمیمات اتخاذ شده عنوان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت فنی تیم ملی بر عهده سرمربی تیم و کادر فنی است، اختیار تام دارند تا با انصاف و عدالت و راهکاری فنی اعضای کومیته تیمی را بر اساس بهترین ها انتخاب کرده و بنده هم از تصمیم آنها حمایت می کنم.

وی ادامه داد: مهمترین اصل در تشکیل تیمی قدرتمند اصل خدامحوری، اخلاق و عدالت است و اتحاد و همدلی رمز دوم پیروزی خواهد بود.

سمندربا تاکید بر اینکه اعضای تیم ملی با حمایت هم و رعایت اخلاق و احترام، با قدرت به تمرینات خود ادامه دهند، گفت: انشاالله با لطف و یاری خدا نتیجه ای در خور و شایسته کاراته کشورمان در مسابقات آسیایی پیشرو رقم بخورد.

رییس فدراسیون در بخش دیگری از سخنانش از ایجاد تنش در فضای کاراته کشور انتقاد کرد و گفت: حواشی ایجاد شده به کاراته کشور لطمه می زند و شهد شیرین قهرمانی های مکرر را تلخ می کند.

وی اضافه کرد: کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای آسیایی امارات، کسب 13 مدال طلا در پیکارهای آسیایی مالزی، نتایج قابل قبول در بازیهای آسیایی اینچئون، مدالهای رنگارنگ در پیکارهای جهانی آلمان و بویژه مدال با ارزش کاتای تیمی بانوان و نیز قرار گرفتن بر سکوی نخست رقابتهای جهانی آلمان در بخش کومیته‌ی تیمی که به انتظار 50 ساله‌ی کاراته ایران پایان داد، همه و همه در شرایطی برای کاراته‌ی کشور رقم خورد که فدراسیون کاراته هدف شدیدترین انتقادات بود اما لطف خداوند مانع از آن شد که تلاش بنده و دیگر مسئولان و همکارانم و تمامی اعضای تیم های ملی به هدر رود.

رییس فدراسیون کاراته تصریح کرد: احترام و اخلاق مداری باید سرلوحه تک تک اعضای تیم ملی و کادر فنی باشد و فضای اردوها باید مملو از آرامش و دوستی باشد تا بتوان با همدلی روزهایی درخشانی را برای کاراته بانوان رقم زد.

سمندر افزود: خوشبختانه امروز تیم ملی بانوان اقتدار کاراته بانوان را به نمایش کشید. کسب یک طلا از دو طلای کسب شده بانوان در بازیهای آسیایی نشان از قدرت بلامنازع کاراته بانوان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه اعضای تیم ملی خاطر نشان کرد: کسب مدال نقره جهان توسط حمیده عباسعلی در مسابقات جهانی که به فاصله اندکی از بازیهای آسیایی برگزار شد نشان داد شانس و قرعه نقشی در طلای وی در بازیهای آسیایی نداشت و وی نتیجه تلاش و زحمات خود و کادر فنی را درو کرد.

رییس فدراسیون در پایان یادآور شد: بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاشهای خالصانه‌ی یکایکِ شما صمیمانه تقدیر و تشکر کنم. یقین دارم در آینده نیز با درایت و تلاش یکایک شما نتایج درخشانی در همه میادین برای میهن عزیزمان رقم خواهید زد.

۲۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.