رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی – پرتغال؛صعود فوتبال ساحلی ایران به مرحله یک چهارم نهایی

رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی – پرتغال؛صعود فوتبال ساحلی ایران به مرحله یک چهارم نهایی
دیدار دوتیم برزیل و اسپانیا با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی برزیل به پایان رسید و از گروه سوم تیم های برزیل و ایران به مرحله یک چهارم صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون،مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی در پرتغال به پایان رسید و چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شد.
در گروه اول 2تیم پرتغال و ژاپن با قرار گرفتن در رتبه های اول و دوم به مرحله بعدی صعود کردند و آرژانتین و سنگال حذف شدند. در گروه دوم ایتالیا و سوئیس در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند عمان و کاستاریکا از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.
در گروه سوم تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل اول شد و ایران در جایگاه دوم قرار گرفت و اسپانیا نایب قهرمان دوره گذشته به همراه مکزیک از دور مسابقات حذف شدند و در گروه چهارم نیز تاهیتی با خلق شگفتی و پیروزی مقابل روسیه در دیدار آخر مرحله گروهی توانست در رتبه اول قرار بگیرد و مدافع عنوان قهرمانی در رتبه دوم جای گرفت. پاراگوئه و ماداکاسار نیز از مسابقات حذف شدند.
برهمین اساس چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مشخص شد که برنامه این دوره از مسابقات به شرح زیر است:
پنج‌شنبه 25 تیرماه
برزیل - روسیه ساعت 17:30
پرتغال - سوئیس ساعت 19
ایتالیا - ژاپن ساعت 20:30
تاهیتی - ایران ساعت 22
شاگردان اکتاویو در صورت پیروزی مقابل تاهیتی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های ژاپن و ایتالیا برود.
در صورتی که تیم ملی ساحلی بتواند مقابل تاهیتی به برتری برسد برای اولین‌بار به جمع 4 تیم برتر جهان صعود خواهد کرد و پس از کسب عنوان قهرمانی در جام بین قاره‌ای باردیگر افتخارآفرینی خواهند کرد.

۲۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.