علی حسینی:تا مدال نگیرم حرفی برای گفتن ندارم

علی حسینی:تا مدال نگیرم حرفی برای گفتن ندارم
ملی پوش دسته فوق سنگین کشورمان گفت: تمام تمرکز و حواسم را معطوف آماده سازی و کسب مدال طلای جهانی کرده ام و امیدوارم با کمک کادر فنی به این مهم دست یابم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سعید علی حسینی وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی کشورمان و رکورددار جوانان جهان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی نسبتا جزئی حدود یک ماه است که تمرینات سنگین خودم را زیر نظر رضازاده و زارع آغاز کرده ام و خوشبختانه روز به روز به شرایط ایده آلم نزدیک و نزدیک تر می شوم.
وی ادامه داد: آنهایی که رشته وزنه برداری را تعقیب می کنند و محتوا و ریز و بم این رشته را می دانند به خوبی آگاهند که افزودن یک کیلوگرم به رکوردهای تمرینی و اصلی چه برنامه ریزی، تمرین و تحمل سختی و مشقاتی را می طلبد. من در حال حاضر با کمک مربیان زحمت کش و دلسوز تیم ملی به رکورد 210 و 250 کیلوگرم در حرکات یکضرب و دوضرب دست یافته ام که امیدوارم در طول مدت زمان باقیمانده تا اعزام بتوانم بر تناژ رکوردهایم بیافزایم.
مطمئنا وزنه داری در کره موفق خواهد بود که بتواند حداقل 460 کیلوگرم مجموع را از خود بجای بگذارد که هدف من نیز چیزی جز این نیست و تمام سعی و تلاشم را بکار می بندم تا دست پر به کشور بازگردم.
علی حسینی یادآور شد: برنامه ریزی خودم، کارد فنی تیم ملی و پدرم بر این است که در این مسابقات بتوانیم با کسب مدال طلا عنوان قویترین مرد جهان را که سالها در اختیار حسین رضازاده بود به کشورمان بازگردانیم و به خاطر همین هم باید بدون حاشیه و با تمرکزی بالا سخت تمرین کنم و از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببرم.
قهرمان جوانان جهان در خصوص برخی شایعات پیرامون رکورد شکنی اش در اردو گفت: من نمی دانم چه کسی این خبر را که اساسا کذب است منتشر کرده است و دلیل آن نیز برایم مبهم است. من تصمیم داشتم تا بعد از جهانی کره و انشاله کسب مدال هیچ صحبتی نداشته باشم اما اینجا لازم می دانم از مطبوعات و رسانه ها تقاضا کنم که تیم ملی وزنه برداری و اردونشینان را در این شرایط حساس که بیش از هر زمان دیگر به تمرکز نیاز دارد یاری کنند.
وی ادامه داد: رکوردهایی که از من و دیگر اردونشینان طی روزهای گذشته اعلام شد باور کنید که هیچ سندیتی ندارد و حاصلی جز بالا بردن توقعات علاقمندان به این رشته را در پی نخواهد داشت. مهار وزنه های 220 و 270 کیلوگرم برای من و تمام سنگین وزنهای دنیا یک رویا به حساب می آید که بعید هم می دانم تا سالیان سال کسی بتواند به آنها دست یابد.
علی حسینی در پایان گفت: به اعتقاد خودم تا زمانیکه کار و حرکتی که بتوان نام آنرا موفقیت و افتخار آفرینی نامید انجام نداده ام دلیلی برای مصاحبه نیست و به قول معروف تا قبل از این مهم حرفی برای گفتن ندارم. امیدوارم با دعای خیر مردم، کمک مربیان و پدرم بتوانم به این گمشده دو سال اخیر وزنه برداری ایران دست یابم.

۳ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.