غفوری:امیدوارم در بالاترین سطح از رقابت های دنیا امتیاز کسب کنیم

غفوری:امیدوارم در بالاترین سطح از رقابت های دنیا امتیاز کسب کنیم
دبیر کمیته ساحلی اظهار داشت: تیم الف و ب ساحلی، شنبه شب عازم رقابت های گرند اسلم خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کسری غفوری با اشاره به حضور تیم ملی کشورمان در رقابت های گرند اسلم گفت:تیم الف متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی و تیم ب با ترکیب صابر هوشمند و عباس پورعسگری، شامگاه 27 تیر، عازم یوکوهاما ژاپن هستند، تا در بالاترین سطح از مسابقات جهانی خود را محک بزنند.

وی ادامه داد:همه تیم ها با تمام توان در این رقابت ها حضور پیدا می کنند، چرا که این مسابقان امتیاز کسب سهمیه المپیک را به همراه دارد. رقبای قدری مقابل ما حاضر می شوند، اما بازیکنان ما هم از آمادگی بالایی برخوردار هستند. امیدوارم که بتوانیم به هدفمان، یعنی کسب سهمیه المپیک دست یابیم.

غفوری اظهار داشت: امسال، به طور کلی سال سختی برایمان است، چرا که المپیک را در پیش داریم. به همین منظور هم، تقریبا هر ماه بازیکنان یک تورنمنت داخلی را تجربه می کنند. ماه گذشته، مسابقه ای در مازندارن داشتیم. 12 تا 14 مرداد، رقابتی در گیلان برگزار خواهد شد. پس از آن هم از 17 تا 19 مرداد، قهرمانی کشور زیر 19 سال را پیش رو داریم.

غفوری خاطر نشان کرد:در کنار مسابقات، کلاس های مربیگری و داوری هم برقرار است. از 9 تا 11 مرداد، در گیلان، پیش از مسابقات کشوری، کلاس داوری برگزار می شود و افرادی که بتوانند امتیاز لازم را در امتحانات این کلاس به دست آورند، این فرصت را خواهند داشت تا همان در بازی ها کنار داوران مطرح سوت بزنند. هم چنین در مهرماه کلاس مربیگری سطح یک برگزار می شود. مدرس این کلاس محمد بن حمید افطر است که به همراه پاپا جورجیو، طی 11 روز، به 35 نفر از علاقه مندان، متد روز مربیگری را آموزش می دهند. لازم به ذکر است که دریافت مدرک در این کلاس شرایط بسیار ویژه ای خواهد داشت.


۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.