هادی تفتیان:به کازانف می روم تا سهمیه المپیک بگیرم

هادی تفتیان:به کازانف می روم تا سهمیه المپیک بگیرم
رکورددار دو 100 متر ایران می گوید به کازانف می رود تا سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک . به نقل از سایت فدراسیون حسن تفتیان اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات انتخابی تیم ملی که شنبه شب برگزار شد خیلی بالا بود، به جرات می توانم بگویم که سطح مسابقات دو 200 متر با مسابقات قهرمانی آسیا برابری می کرد و رکوردهای ثبت شده نیز این ادعا را ثابت می کند.

وی افزود: عملکرد خودم خوب بود و توانستتم رکورد شخصی ام را جابجا کنتم اما واقعیت این است که رقابت های دو 200 متر برای من حکم مسابقه تمرینی را داشت و نمی خواستم برنامه هایم را برای این مسابقات تغییر دهم. البته شاید برخی از دوستان تصور کنند چون دوم شدم این حرف ها را می زنم اما واقعا بنده به مسابقات شنبه شب به چشم یک رویداد مهم نگاه نکردم.

رکورددار دو 100 متر ایران ادامه داد: هدف اصلی ام موفقیت در کازانف است و امیدوارم در این رقابت ها ورودی المپیک را کسب کنم. البته رسیدن به ورودی در نظر گرفته شده، دشوار بوده اما غیرممکن نیست. امیدوارم عملکردم به گونه ای باشد که سهمیه المپیک را در قزاقستان کسب کنم.

تفتیان در بخش پایانی صحبت هایش خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوب فدراسیون در مسابقه انتخابی شنبه شب، برگزاری مسابقات زیر نور بود. این کار در تمام دنیا مرسوم است و بالاخره بعد از مدتها در ایران نیز اجرایی شد. هوای خنک شب کار را برای ورزشکاران راحت کرد. جدا از موضوع زمان برگزاری مسابقات، تقدیر از مربیان نیز بسیار جالب توجه بود. برای خود من خیلی خوشحال کننده بود که بالاخره بعد از مدتها از مربیان ورزشکاران نیز نامی به میان آمد تا پس از سال ها خستگی از تنشان خارج شود.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.