رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛عمیدی قهرمان دانشجویان جهان شد

رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛عمیدی قهرمان دانشجویان جهان شد
تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم مردان کشورمان با کسب 4 پیروزی ارزشمند برابر رقبا، به مدال طلای رقابت‌های دانشجویان جهان دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه ششمین روز از رقابتهای تکواندوکاران در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان که به میزبانی "گوانگجو" کره جنوبی در حال برگزاری است؛ امید عمیدی تکواندوکار کشورمان، با پیروزی برابر نمایندگان ساحل عاج، مکزیک، ترکیه و کره جنوبی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال طلای این دوره از مسابقات، ابتدا "سیدو جیبانه" از ساحل عاج را 5 بر2 برد، سپس "هرناندز ویلالون" از مکزیک را با نتیجه 24 بر 3 و در پایان راند دوم شکست داد و در ادامه با غلبه بر "انسار یوگاز" از ترکیه (14-2) راهی فینال شد.
عمیدی در مرحله پایانی نیز پس از تساوی 3 بر 3 برابر "این کیودان" از کره جنوبی در راند طلایی برنده از شیاپ چانگ خارج شد و مدال طلا را به گردن آویخت.
تکواندوکار وزن هفتم کشورمان با این مدال ارزشمند 20 امتیاز به اندوخته های خود در رنکینگ المپیکی سنگین وزنان اضافه کرد.
امروز تکواندوکاران اوزان 63- و 87- کیلوگرم مردان و 53- و 73- کیلوگرم زنان بر روی شیاپ چانگ رفتند.
تیم ملی تکواندوی کشورمان پیش از این در بخش کیوروگی (مبارزه) توسط هادی پور، رجبی، خسروفر و خدابنده به 4 مدال طلا و 2 برنز توسط امیری و عسکری بدست آورده بود. امروز نیز امید عمیدی پنجمین طلای تکواندوکاران را دشت کرد.
همچنین در بخش پومسه یک مدال نقره (مهدی جمالی) و یک مدال برنز تیمی زنان (مرجان سلحشوری، فاطمه قاسمی و بهاره قادریان) را بدست آورده بود.

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.