سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام ؛سرمربی تیم ملی پنچاک سیلات: این رشته به رغم نوپا بودن توانایی کسب مدال در ویتنام را دارد

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام ؛سرمربی تیم ملی پنچاک سیلات: این رشته به رغم نوپا بودن توانایی کسب مدال در ویتنام را دارد
سر مربی اسبق تیم ملی اندونزی در ادامه گفت :ملی پوشان از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی بسر می برندهر چند پنچاک سیلات در ایران رشته ای نوپا است اما آنچه مسلم است نزدیکی این رشته به کونگ فو باعث شد تاملی پوشان به سرعت تکنیکهای لازم را فرا گیرند.

به گزارش روایبط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرمربی تیم ملی پنچاک سیلات ضمن بیان این مطلب تصریح کرد:اعضای تیم ملی در حال حاضر از شرایط رو حی و آرامش خوبی برخوردارند و در کنار این امر از هرگونه آسیب دیدگی به دور هستند در کل شرایط ایده الی در اردو ها حاکم است .
 گوندونو سرمربی اندونزیایی تیم ملی با تاکید بر این امر که تابه حال هدایت تیم های ملی بسیاری را در رقابتهای معتبر بر عهده داشته گفت:تیم ملی ایران از هر جهت برای حضوردر این رقابتها آماده است ورزشکاران ایرانی از هوش و استعداد خوبی برخورداند و اگر هر آنچه آموخته اند به کار برند امید زیادی به این تیم دارم . وی گفت : مسابقات داخل سالن َآسیا دارای اعتبار واهمیت خاصی است و بر اساس سنوات در این رشته حریفان بزرگی را در پیش رو خواهیم داشت و ایران برای اولین با ر در این رقابتها حضور یافته این میدان علاوه بر این که محلی برای اثبات توانمندی های ایرانیان است محکی برای تیم ایران نیز خواهد بود . وی در پایان گفت :این بچه ها توانای کسب مدال طلا را دارندو به احتمال زیاد بر اساس توانمندی های آنها یک مدال طلا در کارنامه ایران خواهد بود.  

 

۳ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.