در سی و امین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛روسای 5 کمیسیون دیگر کمیته معرفی شدند

در سی و امین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛روسای 5 کمیسیون دیگر کمیته معرفی شدند
سی و امین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی صبح امروز با حضور اعضای آن برگزار شد که در خاتمه روسای 5 کمیسیون دیگر این کمیته انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به برگزاری جلسه هیات اجرایی ابراز داشت:در نشست امروز هیات اجرایی اعضا به انتخاب و معرفی روسای 5 کمیسیون دیگر کمیته ملی المپیک پرداختند تا بتوان از این پس با دقت نظر بیشتری به اجرای برنامه های کمیته ملی المپیک در کمیسیون  ها و بهره مندی از پیشنهادات و نقطه نظرات آنها پرداخت.

وی ادامه داد:در نشست امروز هیات اجرایی آقایان کیومرث هاشمی ریاست محترم کمیته مسئولیت کمیسیون رسانه  را بر عهده گرفتند و دکتر فضل اله باقر زاده بعنوان مسئول کمیسیون آموزش و آکادمی، محمد مجد آرا به عنوان مسئول کمیسیون توریسم و ورزش، نادر شکر بعنوان مسئول کمیسیون حقوق ورزش و مهران شاهین طبع بعنوان مسئول کمیسیون مربیان انتخاب شدند .

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت:همچون کمیسیونهای پزشکی و بانوان که جلسات خود را از هفته های گذشته آغاز کرده اند کمیسیونهای مربوطه نیز بزودی اقدام به تشکیل جلسه خواهند نمود تا نقطه نظرات مشورتی و راهبری خود را به هیات اجرایی ارائه نمایند.

۲۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.