رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛خسروفر، عسکری، صاحبی و خدابنده امروز بر روی شیاپچانگ می روند

رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛خسروفر، عسکری، صاحبی و خدابنده امروز بر روی شیاپچانگ می روند
پنجمین روز از مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان امروز (شنبه) پیگیری می شود و خسروفر، عسکری، صاحبی و خدابنده بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در بخش تکواندو از روز (سه شنبه – 16 تیرماه) به میزبانی "گوانگجو" کره جنوبی در حال برگزاری است و  امروز (شنبه) در پنجمین روز این رقابتها تکواندوکاران اوزان 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 62- و 73+ کیلوگرم زنان به مصاف حریفانشان می روند.

در بخش مردان، احمد خسروفر در وزن پنجم و مهران عسکری در وزن هشتم و همچنین در بخش زنان فرزان صاحبی در وزن پنجم و اکرم خدابنده در وزن هشتم بعنوان نمایندگان ایران بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت نعمت خلیفه (سرمربی) و رضا ایمان زاده (مربی) با ترکیب کامل و در هر 8 وزن اعزام و در بخش زنان با هدایت مینو مداح (سرمربی) با 3 هوگوپوش راهی این دوره از مسابقات شده است.

این رقابتها دارای گرید 2 برای رنکینگ المپیک است که به نفر اول 20 امتیاز، به نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیکی در راه کسب سهمیه المپیک ریو تعلق خواهد گرفت.

تیم ملی تکواندوی ایران در بخش کیوروگی (مبارزه) تاکنون توسط آرمین هادی پور و سعید رجبی 2 مدال طلا و توسط جواد امیری یک مدال برنز را بدست آورده است.

۲۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۷:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.