مسابقات روئینگ دانشجویان جهان، گوانگجو-کره جنوبی؛نازنین ملائی در رده هفتم قرار گرفت

مسابقات روئینگ دانشجویان جهان، گوانگجو-کره جنوبی؛نازنین ملائی در رده هفتم قرار گرفت
در روز پایانی رقابت های روئینگ دانشجویان جهان امروز 16 تیرماه نمایندگان کشورمان در 3 ماده فینال B به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ یونیورسیاد (دانشجویان جهان) که از 14 تیرماه در گوانگجو کره جنوبی آغاز شده بود، امروز 16 تیر ماه با رقابت نمایندگان کشورمان ادامه پیدا کرد.
در روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان نازنین ملائی در فینال B به مصاف حریفانی از آمریکا، آفریقای جنوبی، روسیه، کره و اتریش رفت و در نهایت با زمان 8:0069 دقیقه در جایگاه نخست ایستاد. با این نتیجه ملائی به عنوان هفتم دانشجویان جهان دست پیدا کرد.
در فینال B روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان مهسا جاور با حریفانی از لتونی، آفریقای جنوبی، کره، نیوزلند و ایتالیا رقابت کرد و در پایان با زمان 7:56.50 دقیقه در رده دوم ایستاد. با این نتجه جاور در جایگاه هشتم این رقابت ها قرار گرفت.
در فینال B روئینگ دونفره جفت پاروی مردان خشایار عباس آبادی و مسعود فتحی با حریفانی از آرژانتین، کره، کانادا، روسیه و اوکراین روبه رو شدند و در نهایت با زمان 6:42.56 دقیقه در رده پنجم قرار گرفتند. با این نتیجه تیم دونفره کشورمان در رده یازدهم دانشجویان جهان قرار گرفتند.
بر این اساس نمایندگان کشورمان به کار خود در مسابقات روئینگ دانشجویان جهان خاتمه دادند.

۱۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.