درخشش استاد بین المللی شطرنج ایران در کارگاه آموزشی اتریش؛سارا سادات خادم الشریعه در میان بهترین جوانان جهان،نایب قهرمان شد

درخشش استاد بین المللی شطرنج ایران در کارگاه آموزشی اتریش؛سارا سادات خادم الشریعه در میان بهترین جوانان جهان،نایب قهرمان شد
سارا سادات خادم الشریعه که به دعوت سوزان پولگار در کارگاه آموزشی کشور اتریش شرکت کرده است به عناوین ارزشمند قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

.به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، نماینده ارزشمند شطرنج کشورمان در کارگاه آموزشی اتریش و در مسابقات برق آسا(بلیتس) که بین بهترین جوانان جهان برگزار شد به مقام قهرمانی رسید و در مسابقات سریع که به صورت ریتد برگزار شد،نایب قهرمان شد.

در این دوره سارا سادات مورد توجه ویژه سوزان پولگار بود و به نقل از پولگار، وی از آینده بسیار خوبی در بین شطرنج بازان ایران طراز اول جهان برخوردار است.

لازم به ذکر است که خانم سوزان پولگار قهرمان سابق بانوان جهان بوده است و هم اکنون به عنوان مسئول کمیته بانوان فدراسیون جهانی شطرنج مشغول به فعالیت میباشد و پس از مهاجرت از کشور مجارستان به آمریکا با تاسیس باشگاه شطرنج در دانشگاه وبستر تعداد زیادی از بازیکنان با استعداد شطرنج جهان را تحت پوشش قرار داده است.

گفتنی است در این دوره از کارگاه، نمایندگانی از کشورهای آذربایجان، قزاقستان، بلغارستان، هندوستان، اوکراین، مغولستان، روسیه  و اسلواکی حضور دارند.

۱۵ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.