رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛پیروزی نزدیک تیم والیبال دانشجویان ایران برابر تایلند

رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛پیروزی نزدیک تیم والیبال دانشجویان ایران برابر تایلند
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تیم ملی والیبال دانشجویان کشورمان در سومین دیدار خود در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد جهان از ساعت ۱۱ امروز به وقت محلی در سالن یئوموجی برابر تایلند به میدان رفت که در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد.

ست نخست این دیدار با برتری۲۵ بر ۲۳ تایلند به پایان رسید اما در ادامه شاگردان پیمان اکبری موفق شدند تا ست دوم برتری خود را بر تایلند تحمیل کنند و ۲۵ بر ۲۲ این تیم را شکست دادند.

ست سوم دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در پایان این تایلندی ها بودند که موفق شدند ماراتن این ست را ۲۸ بر ۲۶ به سود خود به پایان برسانند. در ست چهارم شاگردان پیمان اکبری متفاوت ظاهر شدند و موفق شدند در یک بازی کاملا یک طرفه ۲۵ بر ۱۷ تایلند را مغلوب کند.

 در ست پنجم نیز این تیم ایران بود که ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید تا در پایان این دیدار نفس گیر ایران ۳ بر ۲ به پیروزی دست یابد.

ملی پوشان کشورمان پیش از این کانادا و سوئیس را ۳ بر صفر و ۳ بر یک شکست داده بودند. شاگردان اکبری فردا شب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۲۰ به وقت محلی برابر روسیه خواهند رفت.
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.