مسابقات روئینگ دانشجویان جهان - گوانگجو، کره جنوبی؛ نازنین ملائی به نیمه نهایی صعود کرد

مسابقات روئینگ دانشجویان جهان - گوانگجو، کره جنوبی؛ نازنین ملائی به نیمه نهایی صعود کرد
پس از برگزاری دور مقدماتی رقابت های روئینگ یونیورسیاد نازنین ملائی به نیمه نهایی و 5 قایق دیگر کشورمان به شانس مجدد صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ یونیورسیاد (دانشجویان جهان) از صبح امروز 14 تیرماه در شهر گوانگجو کره جنوبی آغاز شد. در اولین دوره مسابقات مقدماتی برگزار و پاروزنان کشورمان در 6 ماده به مصاف حریفان خود رفتند.
در روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان نازنین ملائی در رقابت با پاروزنان آمریکا، لیتوانی، کره جنوبی و اتریش با زمان 8:05.90 دقیقه دوم شد و به نیمه نهایی فینال A و B صعود کرد.
در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان خشایار عباس آبادی و معسود فتحی با رقبایی از کانادا، اسلواکی، استونی و روسیه رقابت کردند و در نهایت با زمان 6:41.23 دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند و به شانس مجدد راه یافتند.
در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان نازنین رحمانی و حمیرا برزگر در مسابقه با رقبایی از کانادا، ایتالیا، چک، نروژ و استرالیا با زمان 7:31.86 دقیقه سوم شدند و به شانس مجدد راه یافتند.
در روئینگ دونفره تک پاروی مردان فرزاد و فرهاد کربلائی قلی زاده در رقابت با نمایندگان برزیل، ایتالیا، آلمان و مجارستان با زمان 7:22.57 دقیقه در جایگاه چهارم قرار گرفتند و راهی شانس مجدد شدند.
در رقابت روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان خشایار عباس آبادی با رقبایی از استونی، سریلانکا، ایتالیا، مونتنگرو و قزاقستان رو به رو شد و در پایان با زمان 7:32.86 دقیقه چهارم شد و به شانس مجدد راه یافت.
در رقابت روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان نیز مهسا جاور در رقابت با حریفانی از قزاقستان، آمریکا، ایتالیا، مجارستان و اوکراین با زمان 8:00.04 دقیقه در رده سوم ایستاد و به شانس مجدد راه پیدا کرد.
این رقابت ها امروز 14 تیرماه با برگزاری رقابت های شانس مجدد دنبال می شود.
 

۱۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.