اخلاقی: کار راحتی در المپیک دانشجویان پیش رو نداریم

اخلاقی: کار راحتی در المپیک دانشجویان پیش رو نداریم
سرمربی تیم دانشجویان پومسه از هماهنگی کامل تیم مردان خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات یونیورسیاد در کره جنوبی برگزار می شود که خود مهد تکواندو دنیا است. کار راحتی را پیش رو نداریم اما امیدواریم مانند مسابقات جهانی مدال آور باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی دانشجویان پومسه پسران در رابطه با اردو و هماهنگی بازیکنانش پیش از اعزام به کره جنوبی به سایت تکواندو گفت: در این مدت زمان کم که اردوی تیم پومسه تشکیل شده است بازیکنان توانستند بهترین آمادگی را کسب کنند و به هماهنگی کامل برسند. در این مدت بیشتر بر روی سرعت و قدرت پرتاب بازیکنان کار کرده ایم تا بتوانند افزایش قدرت و سرعت داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه تنها مشکل ما زمان کم اردو بود. به دلیل امتحانات بازیکنان؛ انتخابی‌ها دیر برگزار شد و اردویی یک ماهه صورت گرفت . ولی ما تمام تلاشمان را برای کسب آمادگی کامل به کار گرفتیم. خدارا شکر آسیب دیدگی جزئی جمالی در بخش انفرادی نیز برطرف شد و او برای حضور در رقابت ها آمادگی کامل دارد.

اخلاقی حریفان را دشوار خوانده و تصریح کرد: حریفان ما در این رقابتها، قدرت‌های آسیا در رشته تکواندو هستند. این دوره از مسابقات یونیورسیاد در کره جنوبی برگزار می شود که خود مهد تکواندو دنیا است. کار راحتی را پیش رو نداریم اما امیدواریم مانند مسابقات جهانی مدال آور باشیم.

مربی تیم پومسه دانشجویان در پایان اظهار داشت: آخرین بازی رسمی این بازیکنان به دو سال قبل بازمیگردد. ملی پوشانی هم در بین بازیکنان ما حضور دارند و ما به ارایه یک نمایش بسیار زیبا امیدواریم. این رقابت ها مانند کیوروگی از رنکینگ برخوردار نیست ولی برای همه کشورها اهمیت بالایی برای کسب مدال دارد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در بخش تکواندو طی روزهای 16 تا 22 تیرماه در 2 بخش پومسه و کیوروگی به میزبانی "گوانجو" کره جنوبی برگزار خواهد شد.

۹ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.