خلیفه: برای دفاع از عنوان قهرمانی به کره‌جنوبی می رویم

خلیفه: برای دفاع از عنوان قهرمانی به کره‌جنوبی می رویم
تیم ملی تکواندو پسران دانشجوی ایران که در آخرین سالی که در رقابت های دانشجویان جهان (2012) حضور داشت، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود؛ برای دفاع از این عنوان جنگنده تر از گذشته، 12 تیرماه راهی کره‌جنوبی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛نعمت خلیفه سرمربی تیم دانشجویان پسر در رابطه با سطح آمادگی این تیم در آستانه اعزام به رقابت های یونورسیاد گفت: خوشبختانه تمرینات با حضور هر 8 بازیکن در 8 وزن پیگیری می شود. پس از برگزاری دو انتخابی توانستیم بازیکنان مد نظرمان را انتخاب کنیم. البته تیم نسبت به دوره گذشته بسیار جوان شده است و ما با اعتماد بر جوانان در رقابتهای یونورسیاد حاضر خواهیم شد تا از عنوان قهرمانی ایران دفاع کنیم.

وی افزود: در وزن اول آرمین هادی پور، وزن دوم جواد امیری، وزن سوم سروش احمدی، وزن چهارم وحید عیسی بیگلو، وزن پنجم احمد خسروفر، وزن ششم سعید رجبی، وزن هفتم امید عمیدی و در وزن هشتم مهران عسگری نمایندگان ایران در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان خواهند بود و مسابقات تکواندوی دانشجویان پسر طی روزهای 19 تا 23 تیر ماه در شهر گوانجو کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان تصریح کرد: در روز پایانی، مسابقات تیمی تکواندو برای اولین بار برگزار می شود که پس از پایان رقابت های انفرادی با بررسی میزان مصدومیت، ترکیب تیم برای این رقابت ها انتخاب می‌شود. با توجه به اینکه این مسابقات برای رنکینگ المپیک، گرید 2 دارد و 20 امتیازی است، تمامی تیم ها برای گرفتن خوش‌رنگترین مدال می‌جنگند.

خلیفه با اشاره به رقابت های آزاده کره جنوبی تصریح کرد: یک هفته پس از رقابت های یونورسیاد، تورنمنت آزاد کره جنوبی نیز برگزار می شود. به همین دلیل بسیاری از تیم‌ها برای کسب 40 امتیاز این دو مسابقه با قدرت ظاهر می شوند و ما کار آسانی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی از سفر تیم ملی دانشجویان به مشهد خبر داد و افزود: امروز (دوشنبه) برای پابوسی امام رضا (ع) راهی مشهد می شویم تا پیش از اعزام بازیکنانمان روحیه ای دو چندان داشته باشند. در ضمن جا دارد از ریاست فدراسیون آقای پولادگر نیز تشکر ویژه ای داشته باشم. این رقابت ها برعهده فدراسیون دانشجویان است اما فدراسیون تکواندو همه چیز را برای ما مهیا کرد.

تاریخ  ارسال:دوشنبه 8 تیر 1394 - 08:14

۸ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.