مسابقات تنیس فیوچرز رومانی:شکست حسین زاده و شاهقلی/ خالدان صعود کرد

مسابقات تنیس فیوچرز رومانی:شکست حسین زاده و شاهقلی/ خالدان صعود کرد
شاهین خالدان به عنوان تنها نماینده کشورمان در مسابقات فیوچرز رومانی مقابل حریف خود به برتری رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ با آغاز رقابت های بین المللی فیوچرز در رومانی تنیسورهای کشورمان در اولین گام به مصاف یکدیگر رفتند که بر اساس قرعه در راند اول بازی های جدول مقدماتی محسن حسین زاده به مصاف ماریوس کودیسکو از رومانی رفت و  در نهایت با نتیجه(۳-۶و ۵-۷)  در مجموع ۲ بر صفر این مسابقه را واگذار کرد و در دیگر دیدار این مرحله انوشا شاهقلی و شاهین خالدان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت خالدان موفق شد با پیروزی (۳-۶ و ۱-۶) به مرحله بعدی بازی ها صعود کند.

خالدان با این پیرورزی در راند دوم مسابقات به مصاف نماینده رومانی می رود.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای رومانی، سوئیس، ایران، فرانسه، شیلی، آرژانتین، کانادا، ایتالیا، آلمان، مقدونیه، استرالیا، یونان، انگلیس، آمریکا، لهستان، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، لتونی، بلاروس، اتریش ، اکراین، برزیل و روسیه حضور دارند.

 محسن حسین زاده، انوشا شاهقلی و شاهین خالدان به همراه قاسم کردی سرپرست و سعید احمدوند سرمربی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

یاد آور می شود:مسابقات گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ تیر ماه به میزبانی ایران و در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود تا تنیسورهای کشورمان برای بقاء در این گروه به مصاف تیم ملی کویت بروند.

۷ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.