به میزبانی شهرستان نوشهر؛اولین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی جوانان در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود

به میزبانی شهرستان نوشهر؛اولین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی جوانان در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود
اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولوی جوانان در بخش بانوان و آقایان از 5 تیرماه در نوشهر آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تیم های ملی کانوپولوی جوانان کشورمان از 5 تیرماه در آغاز اولین مرحله اردوی انتخابی، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند. این اردوها در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.
اولین مرحله اردوی تیم های ملی کانوپولوی جوانان از 5 تیرماه در نوشهر آغاز می شود و تا 21 تیرماه در بخش آقایان و تا 24 تیرماه در بخش بانوان ادامه خواهد داشت.
جملیه طهماسبی به عنوان مربی بانوان و اشکان صیادی مربی آقایان و مصطفی حق جو دستیار مربی بانوان اعضای کادر فنی این تیم ها هستند.
ترانه کامیاب از تهران، نادیا احمدی، مهرنوش رضایی و ستایش پیرنجم الدین از اصفهان، فاطمه اسماعیل پور، کوثر هاشمی و فاطمه جلیلی از مازندران، ملیکا برون، آمنه شیرزادی و کیمیا مرادی از مرکزی، مهتاب زهتاب از خراسان رضوی و ماندانا میرزاده از کرمانشاه در بخش بانوان و رضا انصاری آستانه و رامین هادی از تهران، رضا بیگی و امیرحسین عباسی از چهارمحال و بختیاری، محمدصالح سلطانی و سعید چاره جو از مازندران، مجید شعبانی و علی دلفان از مرکزی، متین باوندپور از کرمانشاه و امیرحسین زمانی، میلاد جعفری و رضا اسکندری از زنجان در بخش آقایان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.