مربی تیم ملی بوکس: عملکرد بوکسورها در اسلواکی رضایت بخش بود

مربی تیم ملی بوکس: عملکرد بوکسورها در اسلواکی رضایت بخش بود
دستیار اول "ولادیمیر وینکوف " با تاکید بر اینکه سطح کیفی تورنمنت بین المللی اسلواکی جام تریبل قابل توجه بود ، گفت : قهرمانی ایران در حضور تیم های مطرح اروپایی نشان از پتانسیل بالا و حرکت روبه جلوی بوکس کشورمان دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس علیرضا استکی مربی تیم ملی ضمن بیان این مطلب افزود: 16 تیم از اروپا در این رقابتهای معتبر حضور داشتند اما ملی پوشان ایران موفق شدند در سایه اراده قوی و روحیه بالا به این مهم دست یابند.

وی در ادامه گفت : بنده و همچنین سرمربی اوکراینی از عملکرد بوکسورهای کشور رضایت داریم و امیدواریم این توانمندی و اعتماد بنفس ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان نیز به نمایش درآید.

استکی با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان درس های گرانبهایی از حضور در اسلواکی آموخت ، اضافه کرد : این تورنمنت ، سخت ترین میدانی بود که تجربه کرده بودیم و در برخی از اوزان که امید کمتری داشتیم ، اما بوکسورهای ما درخشان ظاهر شدند و ثابت کردند که حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

مربی تیم ملی کشورمان با قدردانی از حمایت و تلاش مسوولان فدراسیون بوکس ، افزود: تا زمان شروع مسابقات قهرمانی آُسیا که نخستین مسابقات رسمی و پیش رو است ، اردوهای تدارکاتی دیگری را پیش بینی کرده ایم و آرزومندیم که برنامه های ما همچنان اجرا شود .

استکی اضافه کرد : هرچه اینگونه برنامه ها در دستور کار باشد ، ضریب تجربه و انگیزه بوکسورهای ما نیز افزایش خواهد یافت و طبعا آنها بیش از پیش می توانند خودباورتر به روی رینگ بروند.

وی  در پایان ابراز امیدواری کرد که انسجام و همدلی که میان مسوولان فدراسیون ، کادر فنی و ملی پوشان وجود دارد باعث شود تا تیم ملی ما در عرصه مسابقات معتبر آسیا و جهان به توفیق برسد.

۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.