کواچ: چهار گام دیگر تا صعود راه داریم

کواچ: چهار گام دیگر تا صعود راه داریم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کسب دو پیروزی برابر آمریکا خوشحال کننده است اما هنوز چهار گام دیگر برای صعود فاصله داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی، افزود: از نتیجه این دو دیدار شگفت زده شدم و از آن خیلی خوشحال هستم. اگر در دیدار اول با تماشاگران آمریکا را تحت تاثیر قرار دادیم در مسابقه دوم با بازی خوب آمریکا را تحت تاثیر قرار دادیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحالیم اما چهار گام دیگر تا صعود داریم. از همه بازیکنان تشکر می کنم .در دو مسابقه با آمریکا مثل یک تیم بازی کردیم و همه کمک کردند و نتیجه آن پیروزی بود.
وی در پاسخ به سئوالی در باره دلایل کسب این پیروزی ها برابر آمریکا گفت: سخت کار کردیم. همکاران، بازیکنان را برای بازی با آمریکا آماده کردند. دو مسابقه سه بر صفر پیروز شدیم که هر لحظه امکان برگشت آمریکا به بازی وجود داشت. ما نسبت به سال گذشته تغییر داشتم و الان پیروزی برابر ایران سخت است .
کواچ تاکید کرد: خیلی سخت تلاش کردیم و امروز نمایش خوبی داشتیم . به تیم آمریکا احترام می گذارم زیرا این تیم بهترین تیم جهان است و نظم خوبی دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سئوالی در باره پیش بینی اش برای مسابقه با لهستان گفت: تفاوت زیادی بین مربی بودن و بازیکن بودن است. فراموش کردم که چطوری بازیکنی بودم و سعی می کنم ذهنیت خود را تغییر دهم.
وی تاکید کرد: تیم ایران دو بازی سخت ندارد بلکه چهار بازی سخت پیش رو داریم چون اگر روسیه با موزیرسکی بیاید بازی سختی خواهیم داشت. لهستان قهرمان جهان است اما از آمریکا بهتر نیست. ولی هیچ تیمی هیچ چیزی به ما نمی دهد. باید خودمان تلاش کنیم و اگر مثل امشب بازی کنم می توانیم نتیجه به دست بیاوریم.
کواچ در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم ملی آمریکا مبنی بر مهمان نوازی ایرانیان گفت: ما در آمریکا نیز شاهد مهمان نوازی خوبی از آنان بودیم و یک هفته خوب در آنجا داشتیم.
تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار متوالی با آمریکا موفق به شکست سه بر صفر این تیم در هفته ششم لیگ جهانی شد.

۱ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.