انوشیروانی: کارنامه مربی پایه توان استعدادیابی و پشتوانه سازی اواست

انوشیروانی: کارنامه مربی پایه توان استعدادیابی و پشتوانه سازی اواست
سجاد انوشیروانی که به تازگی از سوی کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان منصوب شده است، در پایان هفته جاری به تهران می آید تا برنامه های خود را برای هدایت این تیم به کمیته فنی ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛انوشیروانی اعتقاد دارد که هر مربی پس از یک مدت کارنامه ای را بجا می گذارد واهالی فن آن را درنهایت مورد نقد قرارمی دهند.مهم این است که آینده نگر باشیم و یادگاری از خود بجا بگذاریم که فوایدش سالها برای وزنه برداری بجا مانده و باعث اعتلاء این رشته چه درعرصه داخلی و چه در بعد بین المللی باشد.

انوشیروانی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: از تمام اعضای کمیته فنی ودرراس مدیریتی این کمیته ،علی مرداری بخاطر اینکه به بنده اعتماد کردند تشکردارم و سپاسگزارآنها هستم بابت اینکه با واگذاری این وظیفه سنگین و بزرگ  مسئولیتم را برای ادای دین به وزنه برداری دوچندان کردند.

نایب قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک درخصوص حضور تیم جوانان در مسابقات جهانی جوانان که در لهستان برگزار شد معتقد است : در مدت کوتاهی که تیم برای مسابقات جهانی لهستان آماده می شد انتظار زیادی از این تیم نمی رفت ونباید زحمات حسین توکلی را نادیده گرفت . با عدم برنامه ریزی که در گذشته صورت گرفته بود حق وزنه بردارانمان در این مسابقات ضایع شد. در دوران ابتدایی که این تیم خود را برای مسابقات آماده می کرد شاهد وضعیت اردوی نا بسامان بودیم که امکانات در حد تیم ملی نبود. ولی با حضور آقای مرادی درفدراسیون وزنه برداری شرایط به مراتب با توجه به همه کمبودهای موجود بهتر از قبل شد. اما چون درگذشته خیلی در حق تیم های پایه جفا شده بود درنهایت ما درکمیته فنی تصمیم گرفتیم که یک تیم ناقص و4 نفره راهی مسابقات جهانی شوند که این تیم متشکل از بهترین های این رده سنی دراوزان خود بودند. بی تردید پتانسیل وزنه برداری کشورمان بالاتر از این حرف هاست  وامیدوارم در آینده با برنامه ریزی ایده الی که دربخش پایه مد نظر رییس فدراسیون وکمیته فنی است بهتر و با کیفیت تر شود.
انوشیروانی در خصوص برنامه های سرمربی گری تیم ملی جوانان و برنامه هایی که قرار است دردستور کار خود قرار دهد می گوید: تمام تلاش من در راس کادر فنی تیم ملی جوانان استعداد پروری وپرورش نخبگان وزنه برداری ایران است. کسانی که مدعی حضور در تیم ملی وزنه برداری جوانان هستند باید با حضور در اردوهای تیم ملی توانایی های خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارند و هدف ما بالا آوردن صحیح و اصولی وزنه برداران جویای نام است. برنامه ریزی که برای دور نخست طراحی شده است بدین گونه است که دراواخر مرداد نفرات شایسته استان ها در یک رکورد گیری با سلامت کامل به اردوی تیم ملی جوانان فرا خوانده شوند.

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.