سرمربی تیم ملی کایاک جوانان:از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم

سرمربی تیم ملی کایاک جوانان:از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم
سرمربی تیم ملی کایاک مردان جوانان شرایط این تیم را بسیار مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 6 نفر آماده در اردو هستند که با رکوردگیری های متعدد از تعداد زیادی از جوانان انتخاب شدند. از این تعداد نهایتا 5 نفر به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛هرمز فتحی نیا با اشاره به روند برگزاری اردوهای تیم کایاک جوانان بیان کرد: پس از پایان رقابت های قهرمانی کشور 93 در آبان ماه، 26 نفر برای حضور در اردوها انتخاب شدند. البته این نفرات در 3 پایگاه تهران، مازندران و گیلان اردوهای خود را برگزار کردند. پس از 4 مرحله اردو اواخر اسفندماه رکوردگیری داشتیم و 12 نفر در اردو باقی ماندند.
وی افزود: اردوهای سال 94 با این نفرات ادامه پیدا کرد که 8 نفر از گیلان، 2 نفر از تهران، 1 نفر از بوشهر و 1 نفر از دزفول بودند. پس از برگزاری 3 مرحله اردو یک تست دیگر داشتیم که باز هم 2 نفر ریزش داشت و در حال حاضر 10 نفر در اردو هستند که 6 نفر از آن ها برای حضور اردوهای آتی برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان پرتغال انتخاب شدند. از این تعداد 5 نفر به مسابقات اعزام خواهند شد.
فتحی نیا با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان اوایل مرداد ماه عنوان کرد: البته یک مرحله تست رکوردگیری برای افرادی که مدعی هستند با حضور همه استان ها 4 تیرماه انجام خواهد شد و اگر نفراتی بودند که نسبت به اعضای تیم ملی شرایط بهتری داشتند به اردو دعوت می شوند.
وی تصریح کرد: بنا داریم در رقابت های جهانی پرتغال در مواد کایاک چهارنفره 1000 متر، کایاک دونفره 1000 متر و کایاک دونفره 200 متر حضور پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی کایاک جوانان شرایط نفرات حاضر در اردو را بسیار مناسب دانست و تاکید کرد: من 4 دوره مربی تیم ملی در بخش جوانان در مسابقات مختلف بودم اما تیم حاضر از نظر ویژگی های جسمی و آمادگی بدنی در این فصل از سال نسبت به تیم های قبل شرایط بسیار خوبی دارد و بسیار به آن ها امیدوار هستم.
فتحی نیا خاطرنشان کرد: پس از مسابقات قهرمانی جهان نیز رقابت های قهرمانی آسیا را در آبان ماه در جاکارتای اندونزی خواهیم داشت که در آن مسابقات نیز به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم. اگر شرایط به همین نحو پیش رود، این تیم قطعا در مسابقات پیش رو نتایج درخشانی کسب خواهد کرد.

 

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.