برگزاری دومین نشست هماهنگی بازیهای المپیک ریو: هاشمی:وزنه برداری جزو رشته های با سابقه در کسب مدال بازیهای آسیایی و المپیک است

برگزاری دومین نشست هماهنگی بازیهای المپیک ریو: هاشمی:وزنه برداری جزو رشته های با سابقه در کسب مدال بازیهای آسیایی و المپیک است
در ادامه نشستهای هماهنگی و تخصصی رشته های اعزامی به بازیهای المپیک ریو، صبح امروز رئیس فدراسیون وزنه برداری با حضور در کمیته ملی المپیک به ارائه برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه و بازیهای المپیک ریو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیرکل،نصراله سجادی معاون وزیر،علی رغبتی و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی، دکتر سعیدی نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد در ابتدا رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت وزنه برداری اظهار داشت: وزنه برداری جزو رشته های با سابقه برای ورزش ایران در بازیهای آسیایی و المپیک در کسب مدال بوده و در این دوره از بازیهای المپیک نیز بدون تردید مردم و مسئولان نگاه خاصی بر روی وزنه برداری در کسب مدال دارند.

 وی ادامه داد: بدون تردید مسئولین جدید فدراسیون و آقای مرادی با سابقه مدیریتی و توانمندی که دارند خواهند توانست حضور قدرتمندانه ای در رقابتهای کسب سهمیه  المپیک داشته و کمیته ملی المپیک با حداکثر توان برای موفقیت وزنه برداران کشورمان در عرصه بین المللی از این فدراسیون حمایت خواهد کرد.

در ادامه نصراله سجادی معاون وزیر سئوالاتی در خصوص کمبودهای وزنه برداری مطرح نمود که رئیس فدراسیون مواردی را در باره تجهیزات اردویی مطرح نمود که مقرر شد در اسرع وقت این کمبودها و تجهیزات استاندارد از سوی وزارت ورزش و جوانان بطرف و به زودی حتی مسئولان وزارت و کمیته از اردوی تیم ملی بازدید داشته باشند.

همچنین اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز به مواردی در خصوص اهمیت حضور قدرتمندانه پولاد مردان در بازیهای المپیک اشاره کردند.

سپس علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه به ارائه برنامه ها و سیاست های کلان این فدراسیون برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای کسب سهمیه و بازیهای المپیک ریو پرداخت.

در این برنامه اشاره شد که تیم ملی وزنه برداری در سال جاری 7 مرحله اردوی داخلی و 2 مرحله اردوی تدارکاتی خارجی و دو رقابت مهم قهرمانی آسیا در تایلند و قهرمانی جهان در آمریکا خواهد داشت که رقابتهای جهانی با توجه به اینکه کشورهای اول تا ششم مستقیما راهی المپیک خواهند شد از اهمیت بسزایی برخودار می باشد.

 

 

 

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.