همگام با ملت شهیدپرور ایران اسلامی؛ کمیته ملی المپیک و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در مراسم تشییع شهدای غواص حضور خواهند یافت

همگام با ملت شهیدپرور ایران اسلامی؛ کمیته ملی المپیک و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در مراسم تشییع شهدای غواص حضور خواهند یافت
مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر 270 شهید تازه تفحص شده، فردا (سه‌شنبه 26 خرداد ماه) از ساعت 16 (4 بعد از ظهر) از میدان بهارستان به سوی معراج‌اللشهدای تهران واقع در خیابان بهشت انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش کشور ضمن دعوت عمومی از ملت همیشه در صحنه و شهیدپرور به ویژه مردم مومن و قدرشناس تهران دعوت می‌کند که در ایام پایانی ماه شعبان‌المعظم و در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان‌المبارک، با حضور گسترده، با شکوه و معنوی خود در مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهیدان گمنام دفاع مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی (ره) و جوانان غیور این آب و خاک، بار دیگر ضمن زنده نگه‌داشتن نام و یاد و راه و آرمان‌های والای شهیدان با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.
مسیر تشییع پیکر این شهیدان گمنام در روز سه‌شنبه، از میدان بهارستان (مقابل درب غربی مجلس شورای اسلامی ایران)، خیابان شهید مصطفی خمینی، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید فیاض‌بخش، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت به سمت معراج شهدا خواهد بود.
این مراسم  فردا (سه‌شنبه 26 خرداد ماه) که مصادف است با سالروز شهادت 4 تن از سربازان اسلام و پیشگامان مبارزه با استکبار  برگزار می‌گردد.
در ضمن امشب قبل از مراسم تشییع، مراسم شب وداع دانشجویی، دوشنبه 25 خرداد در محل دانشگاه تهران و با حضور ابدان مطهر بیست تن از شهیدان تازه تفحص‌شده در مسجد دانشگاه تهران، به همت بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.