مراسم افتتاحیه سمینار داوری و هماهنگی داوران پومسه برگزار شد

مراسم افتتاحیه سمینار داوری و هماهنگی داوران پومسه برگزار شد
با آغاز سمینار داوری و هماهنگی داوران بین المللی پومسه، مراسم افتتاحیه این دوره ظهر امروز (دوشنبه) در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره سمینار داوری بین المللی پومسه و بیست و دومین دوره هماهنگی داوری بین المللی پومسه از امروز، به مدت 5 روز به میزبانی ایران و در مرکز جهانی خانه تکواندو، با حضور داوران بین المللی ایرانی و خارجی آغاز شد.
مراسم افتتاحیه این سمینار نیز ظهر امروز (دوشنبه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، "اینیسک هوانگ" مدرس فدراسیون جهانی، "مارکو" نماینده فدراسیون جهانی، اسماعیل آذرپاد پیشکسوت تکواندوی ایران و داوران بین المللی خارجی و ایرانی در سالن خانه تکواندو برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس محمدامین نامجو مسئول برگزاری این سمینار در خصوص برنامه‌های 5 روزه اطلاعاتی جامع را به نفرات حاضر در سالن ارائه کرد.

در ادامه سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، گفت: «خوشحالم که میزبان این دوره از سمینار بین‌المللی هستیم. من به همه حضار، شرکت کنندگان، مدرس و نماینده فدراسیون جهانی در این دوره، خیر مقدم می‌گویم. بدون شک یکی از موفقیت‌های بزرگ در دوره مدیریت دکتر چو، برگزاری مسابقات پومسه بوده، که با همت و تلاش ایشان 8 دوره در سطح جهان و 4 دوره در قاره آسیا برگزار شده است. بواقع زیبایی و اصالت رشته تکواندو در غالب مسابقات پومسه به نمایش گذاشته می‌شود.»

وی تصریح کرد: «عوامل مهمی که باعث روند رو به رشد مسابقات قهرمانی پومسه شده است به امر قضاوت و داوری برمی‌گردد. همه ما می دانیم که داوری در پومسه به مراتب از داوری در کیوروگی سخت تر است چراکه امر قضاوت پومسه بسیار حساس است و به دقت نظر، تخصص و توانمندی فوق العاده، نیازمند است. من برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در هر نقطه از جهان و ایران که هستید باعث رشد و تعالی، پومسه باشد.»

رییس فدراسیون تکواندو در پایان خاطرنشان ساخت: «امیدوارم روزی را شاهد باشیم که پومسه در بازیهای المپیک حضور پیدا ‌کند. در پایان برای همه شما آرزوی موفقیت و گذراندن اوغات خوشی را در ایران دارم.»

پس از صحبت های رییس فدراسیون تکواندو، کلیپی از برگزاری اولین دوره مربیگیری کوکی وان در ایران در سال 1392 به نمایش درآمد و در ادامه، "اینیسک هوانگ" مدرس فدراسیون جهانی تکواندو اظهار داشت: «برای حضور در این دوره به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم در این مدت زمان کوتاه، بیشترین استفاده و بهره را ببرید و تجربه موفقیت‌آمیزی را پشت سر بگذارید. من از ایران و سید محمد پولادگر برای میزبانی در این دوره از سمینار داوری و هماهنگی داوران پومسه، نهایت تشکر را دارم.»

مراسم افتتاحیه؛ با هدیه‌ای از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به سیدمحمد پولادگر به پایان رسید.

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.