طباطبایی: عملکرد بازیکنان در این اردو ما را به آینده امیدوار کرد

طباطبایی: عملکرد بازیکنان در این اردو ما را به آینده امیدوار کرد
مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره اردوی ترکیه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، هادی طباطبایی در خصوص بازی تدارکاتی مقابل حریف ترکیه ای گفت: با وجود اینکه تیم امید فقط پنج، شش جلسه تمرین کرده بود اما بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و برنامه و خواسته های کادر فنی که در تمرینات مرور شده بود به خوبی در زمین اجرا شد. البته نقاط ضعفی هم وجود داشت که قطعا در اردوهای بعد روی آن ها کار خواهیم کرد.
وی در ادامه درباره اهداف برگزاری اردوی تیم امید و شرایط این اردو گفت: هدف اصلی برگزاری این اردو، استارت مجدد تیم امید بود که خوشبختانه در بهترین شرایط و امکانات برگزار شد و تیم امید در کمال آرامش و بدون کوچکترین دغدغه و حاشیه ای مجددا کار خودش را آغاز کرد. در واقع نحوه عملکرد، تاکتیک پذیری و انگیزه بازیکنان در این اردو واقعا کادر فنی را شگفت زده کرد و تمرینات در بهترین سطح کیفی برگزار شد که واقعا ما را به آینده امیدوار کرد.
طباطبایی در خصوص وضعیت فعلی و آینده تیم امید گفت: وضعیت فعلی نسبت به زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم کاملا متفاوت است. خوشبختانه با زحماتی که مجموعه تیم کشیدند، تیم امید شخصیت و وجاهت ملی خودش را پیدا کرده و حالا زمان آن رسیده که بدون اتلاف وقت برای ساختن این تیم از بعد فنی تلاش کنیم. قطعا همین شخصیت تیم و وجاهت باعث شد تا چند بازیکن ما مورد توجه تیم ملی بزرگسالان قرار بگیرند که اتفاق مهم و امیدوار کننده ای بود.
وی در پایان بیان کرد: تیم امید برای کسب سهمیه المپیک کار فوق العاده سختی در پیش دارد اما این کار نشدنی و محال نیست. اگرچه فوتبال ما از خیلی جهات نسبت به فوتبال آسیا عقب مانده اما استعداد ذاتی بازیکنان ایرانی نکته مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. امیدوارم با همدلی و کمک همه اهالی فوتبال از فدراسیون، مردم، باشگاه ها و رسامه ها تیم فوتبال امید ایران بعد از چهل سال مجوز حضور در المپیک را بگیرد و دل مردم ایران شاد شود.

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.