کاراته کاران بزرگسال و امید چهرشنبه انتخابی می زنند

کاراته کاران بزرگسال و امید چهرشنبه انتخابی می زنند
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان در خانه کاراته استان قم و اردوی آماده سازی تیم کاراته امید در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود و هر دو رده سنی روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در یک رقابت انتخابی به میدان می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در همین ارتباط گفت: کاراته کاهای رده سنی بزرگسال  از امروز تمرنیات خود را از سر می گیرند.

وی افزود: اردوی بزرگسالان در استان قم و در خانه کاراته این استان برگزار شود و کاراته کاهای این رده سنی روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در یک رقابت انتخابی شرکت می کنند.

آشوری در خصوص اردوی رده سنی امید و انتخابی این تیم گفت: کاراته کاهای رده سنی امید عصر سه شنبه 26 خرداد ماه خود را به سرپرست اردو معرفی می کنند و صبح چهارشنبه (27 خرداد ماه) انتخابی وزن 84+ کیلوگرم برگزار می شود. کاراته کاهای این رده سنی روز شنبه ساعت 11 صبح در تست آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت می کنند.

دبیر فدراسیون کاراته تصریح کرد: کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و جوانان صبح جمعه 29 خرداد ماه(در سالن شهید کبکانیان) وارد اردو می شوند و بعدازظهر همانروزو بعد از افطار اوزانی که بیش از 2 کاراته کا دارند مبارزه انتخابی خواهند داشت و بعد از مشخص شدن نفرات باقی مانده، 30 خرداد ماه اردوی آمادگی این تیم به مدت یک هفته در مجموعه مروارید خزر منطقه آزاد بندرانزلی دنبال می شود.

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.