نخستین نشست کمیسیون زنان ورزش با حضور رئیس و دبیر کل برگزار شد

نخستین نشست کمیسیون زنان ورزش با حضور رئیس و دبیر کل برگزار شد
کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک با پیشنهادات سازنده و قابل اجرا می تواند نقش بسزایی در رشد و تعالی ورزش زنان کشورمان ایفا نماید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نخستین نشست کمیسیون زنان کمیته ملی المپیکصبح امروز (شنبه) با حضور کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای کمیسیون در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اهمیت برگزاری این نشست وهمچنین کمیسیون ورزش زنان ابراز داشت:بدون تردید اعضای کمیسیون از افراد با تجربه و زحمتکش در زمینه ورزش بانوان بوده و می توانند با پیشنهادات سازنده و کارشناسی و قابل اجرای خود به هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، نقش بسزایی در رشد و تعالی هر چه بهتر ورزش بانوان کشورمان ایفا نمایند.
وی ادامه داد:بدون تردید کمیته نگاه ویژه ای به ورزش بانوان و فعالیتهای این کمیته دارد چرا که ورزش زنان کشورمان از پتانسیل بالایی در مدال آوری و فعالیت در امور اجرایی و مدیریتی برخوردار بوده و بدون تردید جلسات کارشناسی شده و برنامه های پیشنهادی این کمیسیون می تواند در این زمینه مثمر ثمر بوده و حتی اعضای کمیسیون می توانند از نقطه نظرات مطرح شده در کارگاه آموزشی زن و ورزش که در دوحه برگزار شد بهره لازم را ببرند.
در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت کمیسیون زنان کشورمان تصریح کرد:انتظار ما اینست که باحضور افراد با تجربه و خبره در زمینه ورزش بانوان در این کمیسیون پیشنهادات و برنامه های اعضا به کمیته در خصوص ورزش بانوان قابل اجرا و عملیاتی باشد تا هیات اجرایی بتواند با حمایتهای خود در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر حرکت نماید.
در ادامه خانم نظر علی نیز برنامه ها و نقطه نظرات خود را درخصوص نحوه فعالیت کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک در خصوص دستبایی به اهداف کلان کمیته ابراز نموده و ابراز امیدواری کرد این کمیسیون بتواند به سهم خود نقش بسزایی در راستای رشد و تعالی ورزش زنان کشور داشته باشد.
در خاتمه از سوی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک احکام اعضای جدید کمیسیون زنان ورزش کمیته ملی المپیک به خانم ها پروانه نظر علی،مهسا حسینی، فریده شجاعی، مهین فرهادی زاد، ناهید کریمی و میترا کریمی اهدا شد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.