رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- هند؛کسب چهار مدال نقره و یک برنز در روز دوم رقابت ها

رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- هند؛کسب چهار مدال نقره و یک برنز در روز دوم رقابت ها
نمایندگان نوجوان ایران در روز دوم رقابت های کشتی قهرمانی آسیا صاحب چهار مدال نقره و یک برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 21 تا 24 خردادماه در شهر دهلی نو هند برگزار می شود.
در روز دوم این رقابت ها (جمعه) پنج نماینده فرنگی و آزادکار کشورمان به روی تشک مسابقات رفتند که نتایج آن ها به شرح زیر است:
در  کشتی فرنگی و در وزن 58 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در مسابقه نخست خود با نتیجه 8 بر صفر کشتی گیری از کشور قرقیزستان را شکست داد وی در دور دوم 12 بر صفر کشتی گیر هندی را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 4 بر 3 از سد حریفی از کشور کره جنوبی گذشت تا به دیدار پایانی این وزن راه یابد. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور قرقیزستان ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.
در وزن 63 کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد حریف هندی گذشت وی در دور سوم نیز با نتیجه 15 بر 2 کشتی گیر قرقیز را مغلوب کرد و به دیدار فینال رسید. رستمی در دیدار فینال با نتیجه 8 بر 6 مغلوب کشتی گیر قزاقستانی شد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن 54 کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کشتی گیری از چین تایپه را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد حریف تاجیکستانی گذشت و در دور سوم با نتیجه مقابل حریف نامدار کره شمالی با نتیجه 6 بر 4 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر از سد حریف هندی گذشت و صاحب مدال برنز شد.

 

در رشته کشتی آزاد و در وزن 69 کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور نخست در دور های دوم و سوم به ترتیب کشتی گیرانی از هند و مغولستان را با نتایج 5 بر 4 و 4 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.


در وزن 76 کیلوگرم نیز حامد منافیان در دور اول با نتیجه 11 بر صفر کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه 9 بر صفر از سد حریف ژاپنی گذشت و به دیدار فینال رسید. منافیان در دیدار فینال با نتیجه 10 بر 2 مغلوب حریف هندی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.