با حضور معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت از مدال‌آوران تکواندو تجلیل شد

با حضور معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت از مدال‌آوران تکواندو تجلیل شد
با حضور نوبخت، معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت، مراسم تجلیل از مدال آوران تکواندو در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛در این مراسم از فرزان عاشورزاده، مسعود حجی‌زواره و مهدی خدابخشی با داشتن مدال طلا و ابوالفضل یعقوبی و کیمیا علیزاده با گردن آویز برنز تجلیل و قدردانی شد.

همچنین کادر فنی مردان شامل بیژن مقانلو، مهدی بی باک، مهرداد یوسفی و غلامحسن ذوالقدری و کادر فنی زنان شامل مینو مداح، آزاده یاسایی و زهرا سروی مورد تجلیل قرار گرفتند.هدایای تکواندوکاران و کادر فنی توسط دکتر گودرزی و دکتر نوبخت اهدا شد.
در این مراسم رییس فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم و بسیار خوشحالیم که شایسته پیام تقدیر مقام معظم رهبری و رییس جمهوری شدیم.
وی توضیح داد: در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی کشور روسیه برگزار شد، 144 کشور از سراسر دنیا حضور داشتند که توانستیم با کسب 3 مدال طلا و یک برنزدر بخش مردان و کسب نخستین مدال جهانی در بخش زنان توسط کیمیا علیزاده، عنوان نخست این پیکارها را از آن خود کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان این که تکواندوکاران کشورمان برای کسب این عنوان حریفان قدرتمدنی را پشت سر گذاشتند، اظهار داشت: مسابقات سختی را سپری کردیم و بسیار خوشحالیم که شایسته پیام تقدیر مقام معظم رهبری و رییس جمهوری شدیم.

وی تصریح کرد: این پیام ها علاوه بر این که باعث خوشحالی اعضای تیم شد، برای مسابقات آتی نیز روحیه آن ها را چند برابر کرد.

پولادگر با بیان این موضوع که با پشت سر گذاشتن این رویداد؛ تیم تکواندو ایران باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند، اظهار داشت: برای رسیدن به این میدان، هوگوپوشان کشورمان کار سختی را پیش رو دارند. برای کسب سهمیه المپیک؛ ملی پوشان تکواندو ایران باید در 3 رویداد گرندپریکس شرکت کنند و بتوانند با کسب 200 امتیاز راه حضور در المپیک جهانی را برای ایران باز کنند. برای اینکه بتوانیم بچه ها را در رنکینگ یک تا ششم نگه داریم باید این امتیازات را کسب کنیم.

او ادامه داد: ما سال سختی را باید پشت سر بگذاریم و برای ما سال های قبل از المپیک سال هایی ویژه ای است که نگاه خاص مسوولان را نیز می‌طلبد.

پولادگر تاکید کرد: کسب سهمیه در این زمان برای ما بسیار مهم است و اگر هزینه نشود و فرصت ها از دست برود با چند برابر هزینه کردن نیز نمی‌توان آن را جبران کرد.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: ما 7 ماه برای کسب سهمیه و حفظ بچه ها در رنکینگ یک تا ششم فرصت داریم و امیدواریم با حمایت دولت بتوانیم برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشیم.

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.