نامه عضوOCA و نائب رئیس شرق آسیا به کیومرث هاشمی:تحت تاثیر خوشرویی،صمیمت،شجاعت و تواضع مردم ایران قرار گرفتم

نامه عضوOCA  و نائب رئیس شرق آسیا به کیومرث هاشمی:تحت تاثیر خوشرویی،صمیمت،شجاعت و تواضع مردم ایران قرار گرفتم
رئیس کمیته ملی المپیک هنگ گنگ:بسیار تحت تاثیر خوش رویی و صمیمت مردم ایران قرار گرفتم مردمی که آموخته های بسیاری برای همه در زمینه شجاعت و تواضع دارند و صاحب پیشینه ای هستند که همانقدر که قدمت دارد غرور آفرین نیز می باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛میزبانی شصت و ششمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA  که 30 اردیبهشت ماه به میزبانی کمیته ملی المپیک ایران در تهران برگزار شد بازتاب بسیار مطلوبی در میان کشورهای آسیایی و منطقه داشت بطوریکه رئیس کمیته ملی المپیک هنگ گنگ و نائب رئیس شرق آسیا طی نامه ای به کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر  و تشکر از میزبانی شایسته این نشست و آمادگی بر توسعه روابط ورزشی دو کشور، ایران را دارای پیشنیه ای غرور آفرین با مردمی متواضع، صمیمی و شجاع دانست.

در متن نامه تیموتی فوک رئیس کمیته ملی المپیک هنگ گنگ و نائب رئیس شرق آسیا به کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است:

جناب آقای کیومرث هاشمی
رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

بازدید از تهران و شرکت در جلسه کمیته اجرایی شورای المپیک آسیا و ملاقات با همکاران و دوستان افتخاری بود که نصیب اینجانب شد، من بسیار تحت تاثیر خوش رویی و صمیمت مردم ایران قرار گرفتم مردمی که آموخته های بسیاری برای همه ما در زمینه شجاعت و تواضع دارند و در کنار آن صاحب پیشینیه ای هستند که همانقدر که قدمت دارد، غرورآفرین نیز می باشد.
ورزش برای ما بهترین ابزار در جهت تقویت احترام و همکاری در بین جوامع و ملتهایی است که در رقابتهای ورزشی گرد هم می آیند و بعنوان عامل کاهنده سوء تفاهم ها و افزایش اعتماد، به شمار می آید.

به امید بازدید مجدد از تهران، به شما و همکارانتان این اطمینان را می دهم که کمیته ملی المپیک من(هنگ گنگ)نیز مشتاق توسعه روابط از طریق ورزش می باشد.
با تشکر

تیموتی فوک
نائب رئیس شرق آسیا
شورای المپیک آسیا


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.