سالن بوکس کبکانیان فردا افتتاح می شود

دبیر هیات بوکس استان تهران اعلام کرد: فردا با افتتاح رسمی سالن بوکس کبکانیان ،مرکز دائمی برای آماده سازی بوکسورهای تهرانی اختصاص خواهد یافت و طی آن تیم منتخب بوکس استان در همه رده ها به صورت دائم و در طول سال در اردو خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"ابراهیم محمودی" افزود: در چند سال گذشته شاهد بودیم این سالن آن طور که باید و شاید در خدمت بوکس استان نبوده، اما با تغییراتی که در هیات بوکس صورت گرفت، در نهایت تصمیم بر این گرفته شد این سالن بازسازی و به صورت مستقیم تحت نظارت هیات بوکس باشد تا با فعالیت های مستمر و ایجاد شرایط مناسب، امکان حضورو فعالیت چهره های مستعد استان تهران فراهم شود.
وی تصریح کرد: با توجه به این که سالن بوکس کبکانیان بازسازی شده و به بهترین شکل برای تمرین و اسکان بوکسورها آماده شده ، مطمئن باشید از این پس شاهد رشد و جهش بلندی در این رشته ورزشی در سطح استان خواهیم بود، چرا که اردوهای تیم های بوکس استان تهران به صورت مداوم و در طول سال ادامه خواهد داشت.
محمودی در مورد تعداد تیم های تحت پوشش گفت: در تمامی رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان 2 تیم اول و دوم خواهیم داشت تا ضمن فعالیت حرفه ای بر روی نفرات مستعد، از همین امروز به فکر پشتوانه سازی مناسب برای فردا نیز باشیم تا بوکس استان تهران هیچ کمبودی را احساس نکند.
وی با اعلام خبر افتتاح رسمی سالن بوکس کبکانیان در روز پنجشنبه 30 مهرماه (فردا)افزود: از مسئولان سازمان تربیت بدنی و مدیران ورزش و اهالی بوکس دعوت کرده ایم تا با حضور این عزیزان سالن بوکس را افتتاح کنیم و مطمئن هستم همه ورزش دوستان از تغییراتی که در این سالن روی داده است، تعجب خواهند کرد.
وی گفت: در بخش های سخت افزاری، نرم افزاری و ... کارهای خوبی صورت گرفته و این وعده را به بوکسورهای تهرانی می دهیم که در محیطی آرام و به دور از هر گونه حاشیه تنها و تنها به فکر تمرین و رشد خود باشند تا در آیند های نزدیک حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

۲۹ مهر ۱۳۸۸ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.