آغاز آخرین اردوی آسیایی تیم های ملی شمشیربازی

آغاز آخرین اردوی آسیایی تیم های ملی شمشیربازی
تیم های ملی شمشیربازی مردان در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره از امروز دوشنبه آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، ملی پوشان شمشیرباز اسلحه سابر از سال گذشته به منظور آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات خود را آغاز کردند و در این بین حضور در میادین بین المللی مختلف را هم به عنوان بخشی از برنامه های آماده سازی در دستور کار قرار دادند.

در همین راستا اردوهای آسیایی دو تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه و فلوره نیز از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد. این تیم ها در مجموع تا به امروز پنج مرحله اردوی تمرینی پشت سر گذاشته اند و ششمین مرحله اردوی خود را نیز از فردا آغاز می کنند.

این آخرین مرحله از اردوهای پیش بینی شده برای تیم های ملی شمشیربازی مردان است که به طور همزمان در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره از روز دوشنبه آغاز شده و تا 28 خردادماه ادامه خواهد داشت.

طی این مدت اردونشینان تیم های ملی شمشیربازی زیر نظر مربیان خود یعنی پیمان فخری (سرمربی تیم ملی اسلحه سابر)، سیامک فیض عسگری (سرمربی تیم ملی اسلحه اپه) و احمد اکبری (سرمربی تیم ملی اسلحه فلوره) تمرینات شان را در تهران پیگیری می کنند.

اسامی شمشیربازان حاضر در اردوی تیم های ملی به این شرح است:

اسلحه سابر: مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهرارسباران، محمد فتوحی و سجاد پورسلمان

اسلحه اپه: محمد علی کیهانی، طاهر عاشوری، محمد اسماعیلی و امیر خلعتی فرد

اسلحه فلوره: علیرضا ادهمی، حسین جعفری، شروین طلوعی

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا طی روزهای 4 تا 9 تیرماه درسنگاپور برگزار می شود. تیم ملی اسلحه سابر با چهار بازیکن در این رقابت ها شرکت می کند اما ترکیب دوتیم دیگر برای اعزام به سنگاپور سه نفره خواهد بود.

۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.