رقابتهای جودو بین المللی بلاروس؛قاسمی نژاد و ملایی فردا به روی تاتامی می روند

رقابتهای جودو بین المللی بلاروس؛قاسمی نژاد و ملایی فردا به روی تاتامی می روند
دو جودوکار تیم ملی کشورمان صبح یکشنبه در دومین روز از رقابتهای بین المللی بلاروس به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، این دوره از مسابقات تحت عنوان کاپ اروپا با حضور 277 جودوکار از 34 کشور صبح امروز در مینسک آغاز می شود. از این تعداد 183 جودوکار در بخش مردان و در هفت وزن به رقابت خواهند پرداخت. تیم ملی کشورمان با سه جودوکار راهی این دوره از رقابتها شده که از این بین تنها ملایی و قاسمی نژاد به مصاف رقبای خود می روند.

جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم قرار بود به میدان برود که به دلیل سرماخوردگی شدید قبل از اعزام با صلاحدید پزشک تیم ملی اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکرد و فقط در اردوی تمرینی بعد از رقابتها تمرینات خود را پیگیری می کند.

اما در وزن 81- کیلوگرم که 33 جودوکار حضور دارند سعید ملایی دور نخست استراحت دارد و سپس با نماینده فرانسه پیکار می کند. ملایی در صورت برتری در برابر نماینده فرانسه ، دور سوم برنده مبارزه ازبکستان و بلاروس را پیش رو خواهد داشت.

امیر قاسمی نژاد هم در وزن 90- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف جودوکاری از کشور جمهوری چک خواهد رفت و در ادامه و در صورت پیروزی با جودوکاری از اکراین خواهد رفت. در این وزن هم 21 جودوکار حضور دارند.

در پایان این مسابقات یک اردوی مشترک تمرینی بین جودوکاران شرکت کننده برگزار خواهد شد که هر سه جودوکار کشورمان در این اردو حضور خواهند داشت.

۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.