نایب‌قهرمانی فرنگی‌کاران مراکشی در آفریقا با هدایت رنگرز

نایب‌قهرمانی فرنگی‌کاران مراکشی در آفریقا با هدایت رنگرز
تیم کشتی فرنگی مراکش با هدایت حسن رنگرز به عنوان نایب‌قهرمانی قاره آفریقا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آفریقا به‌ میزبانی اسکندریه مصر به پایان رسید و تیم مراکش که حسن رنگرز را به‌عنوان مشاور فنی کنار خود داشت موفق شد در این رقابت‌ها یک مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز کسب کند.

کسب مدال طلای تیم مراکش در وزن 75 کیلوگرم در حالی رقم خورد که آخرین طلای مراکشی‌ها در کشتی فرنگی حدود 20 سال پیش به دست آمده بود. حسن رنگرز به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی مراکش چند ماه است که کارش را در این کشور آغاز کرده و 40 روز پیش از مسابقات قاره آفریقا، کشتی‌گیران این کشور در تهران و نوشهر اردوی آماده‌سازی را برپا کردند.

مراکشی‌ها در این مسابقات پس از تیم مصر که با 79 امتیاز قهرمان شد با 67 امتیاز به عنوان دومی رسیدند تا از این لحاظ نیز رکورد جالبی برای این کشور رقم بخورد. در این مسابقات کشتی گیران تیم مراکش در وزن 59 کیلوگرم مدال برنز، در وزن 71 کیلوگرم مدال نقره، در وزن 75 کیلوگرم مدال طلا، در وزن 80 کیلوگرم مدال نقره، در وزن 85 کیلوگرم مدال برنز، در وزن 98 کیلوگرم مدال برنز و در وزن 130 کیلوگرم نیز به مدال نقره دست یافتند.

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.