ووشو کاران فردا عازم رقابتهای جهانی کانادا می شوند

دهمین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جهان از تاریخ سوم لغایت هفتم آبانماه با حضور 85 کشور در شهر تورنتو کانادا برگزار می شود و تیم ملی ووشوی ایران با 19 ووشوکار در 2 بخش تالو و سانشو و در دو رده آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت می کند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛الهه منصوریان ،راضیه طهماسبی، خدیجه آزادپور ، ملیحه فضلی (سانشو بانوان)،شمیم مهدی پور،سمیه میرانی و تیم سه نفره دوئلین متشکل از میترا عباسی،ارغوان جلالی و محبوبه کریم (تالو بانوان)،محسن محمد سیفی ،علی دهقان ،سجاد عباسی ، مجتبی حسین زاده ، حسین اوجاقی ، حمیدرضا قلی پور)سانشو آقایان )، فرشاد عربی،احسان پیغمبری، و تیم سه نفره دوئلین متشکل از محسن احمدی ، ابراهیم فتحی ارگانی و احسان پیغمبری(تالو آقایان) نفرات اعزامی به این رقابته می باشند.

تیم ملی ووشوی کشورمان در نهمین دوره این رقابتها که در چین برگزار شد با کسب یک مدال طلا ،5 نقره و 3 برنز   در بخش سانشو به مقام چهارم رسید و در مجموع دو بخش تالو  و سانشو در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت.
تیم ملی ووشو بامدادفردا پنج شنبه 30مهر ابتدا از تهران عازم استانبول ترکیه  شدهو سپس از آنجا به تورنتو کانادا محل برگزاری دهمین دوره رقابتهای جهانی پرواز خواهدکرد.
مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رقابتها روز دوم آبان برگزار می شود و مسابقات طی روزهای 3 لغایت 7 آبان انجام می گیرد.     

۲۹ مهر ۱۳۸۸ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.