افزایش امتیاز المپیکی بازیکنان؛اعلام رده بندی نهایی شمشیربازان در مسابقات جایزه بزرک مسکو

افزایش امتیاز المپیکی بازیکنان؛اعلام رده بندی نهایی شمشیربازان در مسابقات جایزه بزرک مسکو
در پایان مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی مسکو که از جمله رویدادهای تاثیرگذار در رنکینگ جهانی و امتیاز المپیکی بازیکنان است، شمشیربازان کشورمان موفق شدند جایگاه های قابل قبولی را به خود اختصاص داده و امتیاز جهانی خود را هم افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، در چارچوب مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ روسیه ، مجتبی عابدینی که با غلبه بر علی پاکدامن از جدول 64 نفره مسابقات صعود کرده بود، در جدول 32 نفره به مصاف ابراگیمووف از روسیه رفت. عابدینی در مصاف با این حریف روس که در مسابقات اخیر جهانی جزو چهار نفر برتر مسابقات بوده است با نتیجه 15 بر9 متحمل شکست شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

با حذف عابدینی پرونده نمایندگان ایران در مسابقات جایزه بزرگ جهانی مسکو با تعیین جایگاه نهایی آنها در میان 177 بازیکن شرکت کننده بسته شد. بر این اساس عابدینی که تا جدول 32 نفره بالا آمده بود جایگاه 30 جهان را به خود اختصاص داد و علی پکدامن هم در رده 37 قرار گرفت.

محمد رهبری دیگر شمشیرباز کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ جهانی مسکو بود. این بازیکن که در جدول 64 نفره و در مصاف با یاکامنکووف از روسیه که عنوان قهرمانی المپیک را در اختیار دارد با نتیجه 15 بر 12 شکست خورد و از صعود بازماند در رده‌بندی نهایی جایگاه 95 را به خود اختصاص داد.

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی مسکو از جمله رویدادهای تاثیرگذار در رنکینگ جهانی و امتیاز المپیکی بازیکنان شرکت کننده است. بر این اساس و طبق نتایج به دست آمده مجتبی عابدینی در این رقابت‌ها صاحب 6 امتیاز شد و علی پاکدامن و محمد رهبری هم سه امتیاز به مجموع امتیازات خود اضافه کردند.

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.