با حضور در بیمارستان قلب تهران؛شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک از محمد مایلی کهن ملاقات کرد

با حضور در بیمارستان قلب تهران؛شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک از محمد مایلی کهن ملاقات کرد
صبح امروز شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در بیمارستان مرکز قلب تهران از محمد مایلی سرمربی اسبق تیم ملی و مدیر فنی فعلی تیم ملی امید کشورمان ملاقات کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛صبح امروز شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن حضور در بیمارستان قلب تهران با محمد مایلی کهن که به دلیل بیماری در بیمارستان قبل تهران بستری بوده و دوره درمان خود را بسلامتی پشت سر می گذارند  ملاقات کرد.

در این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی بهبودی برای مدیر فنی تیم ملی امید ابراز داشت:بدون تردید حفظ مقام و منزلت پیشکسوتان ورزش کشور در همه حال برای مردم و مسئولین می بایست در سرلوحه کارها باشد چرا که عزیزانی همچون مایلی کهن با تلاشهای خود در گذشته و حتی حال حاضر،افتخارات بسیاری برای ورزش کشورمان کسب کرده اند که این افتخارات تا ابد در تاریخ ورزش ما ماندگار خواهد ماند.

وی ادامه داد:بسیار خوشحالیم از این نظر که شاهدیم وضعیت جسمانی آقای مایلی کهن که از مفاخر ورزش و فوتبال کشورمان محسوب می شود رو به بهبودی است و کمیته ملی المپیک نیز هر چه در توان داشته باشد برای حمایت از چنین بزرگوارانی در چنین لحظات حساسی انجام خواهد داد.

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.