مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ، صعود ۲ ورزشکار ایرانی در تفنگ ۵۰ متر۳ وضعیت بانوان،رقابت ۴ ورزشکار در روزچهارم

مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ، صعود ۲ ورزشکار ایرانی در تفنگ ۵۰ متر۳ وضعیت بانوان،رقابت ۴ ورزشکار در روزچهارم
سومین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ در رشته تفنگ۵۰ متر ۳ وضعیت بانوان در حالی به پایان رسید که ۲ ورزشکار از کشورمان به مرحله نهایی صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، این رقابتها در روز سوم درحالی پیگیری شد که در تفنگ۵۰ متر ۳ وضعیت بانوان نمایندگان کشورمان متشکل از مه لقا جام بزرگ، الهه احمدی و صفیحه صحراگرد پشت خط آتش قرار گرفتند.

براساس این گزارش، در این رشته صفیحه صحراگرد و مه لقا جام بزرگ با قرار گرفتن در گروه دوم این مسابقات با امتیاز ۵۷۷ و ۵۷۴ به ترتیب در رده ۱۸ و ۲۷ قرار گرفتند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

همچنین الهه احمدی نیز با قرار گرفتن در گروه  اول و کسب امتیاز ۵۶۲ نتوانست به مرحله نهایی راه یابد و حذف شد و در اینجا لازم به ذکر است که نجمه خدمتی و نرجس امام قلی نژاد در بخش ذخیره شلیک کردند.

بدین ترتیب امروز (یکشنبه) دهم خرداد ماه نماینگان کشورمان، صحرا گرد و جام بزرگ در مرحله نیمه نهایی بین ۸۹ نفر برتر رقابت خواهند پرداخت  و  شانس خود امتحان می کنند.

گفتنی است در مرحله مقدماتی و فینال تپانچه ۱۰ متر آقایان که امروز در روز چهارم برگزار می شود محمد احمدی تنها نماینده کشورمان در این رقابتهاحضورخواهد داشت.

در بخش تفنگ سه وضعیت مردان نیز حسین باقری به مصاف رقبای خود می رود. وی تنها نماینده ایران در ۹۰ نفر شرکت کننده در تفنگ سه وضعیت مردان خواهد بود.

مسابقات جام جهانی آلمان با حضور ۹۰۶ ورزشکار از ۸۶ کشور جهان از ۵ لغایت ۱۲ خرداد ماه در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در آن توزیع می شود.

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.