صعودی تاثیرگذار در رنکینگ جهانی؛سه شمشیرباز ایران به جدول 64 نفره مسابقات جایزه بزرگ مسکو صعود کردند

صعودی تاثیرگذار در رنکینگ جهانی؛سه شمشیرباز ایران به جدول 64 نفره مسابقات جایزه بزرگ مسکو صعود کردند
علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد رهبری با کسب نتایج قابل قبول در مرحله مقدماتی و حذفی رقابت های جایزه بزرگ جهانی مسکو به جدول 64 نفره این مسابقات صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی روسیه از روز گذشته در مسکو آغاز شد. روز نخست این رقابت ها در حالی به پایان رسید که علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد رهبری با کسب نتایج قابل قبول در مرحله مقدماتی و حذفی راهی جدول 64 نفره این مسابقات شدند.

بر این اساس علی پاکدامن در مرحله مقدماتی مسابقات حریفانی از کشورهای روسیه، ایرلند، قزاقستان، ایتالیا، فرانسه و ایسلند را شکست داد و به طور مستقیم به جدول 64 نفره مسابقات صعود کرد. مجتبی عابدینی هم در مرحله مقدماتی نتیجه دیدار برابر حریفی از فرانسه را واگذار کرد اما مقابل نمایندگان ژاپن، انگلیس، لهستان،کره‌جنوبی و بلاروس به برتری دست یافت. این شمشیرباز در مرحله حذفی مسابقات هم نماینده دیگری از ژاپن را شکست داد و راهی جدول 64 نفره مسابقات شد.

محمد رهبری دیگر شمشیرباز راهیافته به جدول 64 نفره مسابقات بود. این بازیکن پس از برتری مقابل شمشیربازان روسیه، قزاقستان و استرالیا در مرحله مقدماتی، موفق شد در مرحله حذفی مسابقات هم حریفانی از ترکیه و مجارستان که مدال جهانی در کارنامه خود دارند را شکست داده و به جدول 64 نفره صعود کند.

در این میان فرزاد باهرارسباران پس از پیروزی مقابل نمایندگان ونزوئلا و بلاروس در مرحله مقدماتی، در نخستین دیدار در مرحله حذفی حریف هنگ‌کنگی خود را شکست داد اما در دومین دیدار در جدول 96 نفره مغلوب حریفی از آلمان شد و به کار خود در مسابقات پایان داد.

پاکدامن، عابدینی و رهبری که موفق به صعود به جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی مسکو شده‌اند، امروز شنبه دیدارهای خود در این مرحله از مسابقات را برگزار می‌کنند.

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی مسکو از جمله رویدادهای تاثیرگذار در رنکینگ جهانی بازیکنان شرکت کننده و امتیاز المپیکی آنها به حساب می‌آید.

۹ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.