دیدار مدیر سولیداریتی فدراسیون جهانی سوارکاری با دبیر کل

دیدار مدیر سولیداریتی فدراسیون جهانی سوارکاری با دبیر کل
خانم جاکولین برسانت مدیر بخش سولیداریتی فدراسیون جهانی سوار کاری با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی،دبیر کل دیدار و گفتکو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به مدیر بخش سولیداریتی فدراسیون جهانی سوار کاری ابراز داشت:سوار کاری یک از رشته های جذاب و دوست داشتنی و المپیکی است که در عرصه قهرمانی و همگانی طرفداران بسیاری دارد و این رشته قدمتی به اندازه تاریخ بشریت دارد که البته برای برگزاری مسابقات نسبت به دیگر رشته های ورزشی شرایط و مسائل خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد:کمیته ملی المپیک ایران اهمیت بسزایی به برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های مختلف در بخش سولیدارتی داده و برای تعامل هر چه بهتر با سولیداریتی فدراسیون جهانی سوار کاری آمادگی کامل دارد.

در ادامه خانم برسانت مدیر بخش سولیداریتی فدراسیون جهانی سوار کاری ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت:سوار کاری بدون تردید با توجه به قدمت و تاریخ بزرگی که ایران دارد یکی از رشته های پر طرفدار این  کشور است و به همین دلیل سولیداریتی فدراسیون جهانی آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با سولیدارتی کمیته ملی المپیک شما در برگزاری دوره های مختلف آموزشی و غیره اعلام می کند.

وی تصریح کرد:از حمایت های کمیته ملی المپیک ایران در بخش سولیداریتی متشکرم و امیدوارم تعامل و همکاری بیشتر بین سولیدارتی فدراسیون جهانی سوار کاری و سولیداریتی کمیته المپیک ایران صورت پذیرد و سولیداریتی فدراسیون جهانی برای هر نوع همکاری  و تعامل و تبادل تجربیات و معرفی کارشناس و برگزاری دوره های مختلف آمادگی دارد و در واقع یکی از مهمترین دلایل سفر بنده به این کشور همین موضوع بوده است.


۹ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.