پیروانی: بازیکنان نیازمند بازیهای تدارکاتی هستند

پیروانی: بازیکنان نیازمند بازیهای تدارکاتی هستند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی الیک و به نقل از سایت فدراسیون، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: بخاطر حضور موفق و کسب عنوان قهرمانی تیم ملی زیر 14 سال به طهماسبی زاده و کادر این تیم و همچنین بازیکنان نونهال تبریک می گویم و امیدوارم موفقیت های تیم های ملی در رده های مختلف تداوم داشته باشد.

وی در ادامه درباره برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی پس از بازی برابر ایتالیا گفت: پس از اینکه بازی بسیار خوب و پر باری را از لحاظ فنی و تکنیکی در ایتالیا پشت سر گذاشته ایم، بازیکنان به مدت 2 هفته استراحت داشته و سپس از روز هشتم خرداد ماه، دور جدید تمریناتشان آغاز می شود. در این اردو علاوه بر مرور برنامه های تاکتیکی تیم، به بررسی و رفع مشکلات و نقاط ضعف تیم می پردازیم. ضمن اینکه 3 بازیکن جدید را به این مرحله از اردو دعوت کرده ایم تا شناخت بهتری نسبت به عملکرد فنی شان داشته ابشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: در سه پست با کمبود بازیکن با استعداد و مجرب مواجه هستیم که از کمیته جوانان خواسته ام تا به استعدادیاب های خود در استانهای کشور این موضوع را مطرح کرده و بایکنان برتر را به ما معرفی کنند.

 پیروانی درباره اردوها و بازی‌های تدارکاتی خارجی تیم جوانان در پایان بیان کرد:  همانطور که در بالا اشاره کردم بازی خوبی را در ایتالیا با تیم جوانان این کشور انجام دادیم، این مسابقه بر اساس توافق خوبی بود که فدراسیون ایران با ایتالیا داشت و ای کاش بیش از یک بازی انجام می‌دادیم. در حال حاضر قرار است در مردادماه در سفری به ازبکستان داشته باشیم و دو بازی تدارکاتی با تیم قطر و ازبکستان برگزار خواهیم کرد.در شرایطی که لازم است تیم جوانان تقریبا هر ماه بازی‌های تدارکاتی خارجی داشته باشد و هنوز این امر میسر نشده است. بازیکنان نیازمند بازیهای تدارکاتی هستند تا تجربه کسب کرده و با آمادگی کامل در رقابتهای قهرمانی آسیا که قرعه کشی آن روز 15 خرداد است، حضور داشته باشند.

۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.