بازتاب کنفرانس خبری رئیس شورای المپیک آسیا در سایت OCA: شورای المپیک آسیا اینجاست تا از جنبش ورزشی ایران حمایت نماید

بازتاب کنفرانس خبری رئیس شورای المپیک آسیا در سایت OCA: شورای المپیک آسیا اینجاست تا از جنبش ورزشی ایران حمایت نماید
نشست خبری شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا در تهران و در حاشیه میزبانی شصت و ششمین نشست هیات اجرایی در هتل آزادی پایتخت بازتاب خوبی در سایت OCA داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا؛شیخ احمد الفهد الصباح، رییس شورای المپیک آسیا روزپنچشنبه بعدازظهر طی کنفرانس خبری در تهران اظهار نمود که  در به روی شهر جدید برای میزبانی از سومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان شورای المپیک آسیا گشوده شده است.
همچنین بخاطرمشکلات مربوط به استقلال کمیته ملی المپیک ازدولت سریلانکا تصمیم بربازپس گیری میزبانی سومین بازیهای آسیایی نوجوانان سال 2017 ازسریلانکا گرفته است.
در ادامه این گزارش آمده است:شیخ احمد خطاب به رسانه ها و خبرنگاران حاضر در نشست خبری اظهار داشت:" در به روی همه شهرها جهت میزبانی از سومین دوره بازیهای آسیایی باز می باشد، همچنین  پیشنهاد میزبانی این بازیها را بعنوان رویداد آزمایشی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا سال 2018 به اندونزی داده ایم".
در خاتمه این گزارش آمده است:
شیخ احمد همچنین اینطور اظهار داشت که فدراسیون های بین المللی ورزشی درک بیشتری از پوشش حجاب در ورزش بانوان داشته اند و در رشته بسکتبال نیز همانند رشته های فوتبال، هندبال و والیبال از این موضوع تبعیت شده است. وی گفت:" اینجا از سنت صحبت می کنیم و نه از مذهب" شیخ احمد به نمایندگی از همکاران خود در شورای المپیک آسیا از رییس جمهور ایران، دولت، وزارت ورزش، شهر تهران، رییس کمیته ملی المپیک و کمیته ملی المپیک از بابت کلیه تلاش های بی شائبه ایشان در آماده سازی این جلسه، تشکر نمود.
وی افزود: "شورای المپیک آسیا اینجاست تا از جنبش ورزشی ایران حمایت نماید"

۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.