کیانی: باتجربه تر از قبل شده ایم

کیانی: باتجربه تر از قبل شده ایم
نگار کیانی پیش از بازی تیم ملی والیبال با کره جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: رقابت خیلی مهمی با کره جنوبی داریم و به بازی خوب مقابل این تیم فکر می کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، لیبرو تیم ملی والیبال بانوان کشورمان افزود: کره جنوبی تیم خیلی خوبی است که عناوین اول تا سومی مسابقات آسیایی را کسب کرده و ما هم هدفمان این است که مقابل این تیم بجنگیم.
کیانی اظهار داشت: مسابقه مقابل کره جنوبی خیلی مهم است چون 4 تیم برتر مسابقات را مشخص می کند. ما هم به برد و باخت فکر نمی کنیم و تنها روی ارائه بازی خوب تمرکز کرده ایم.
وی سطح هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را در مقایسه با سالهای گذشته خوب و بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: سطح تیم های شرکت کننده در این مسابقات خیلی بالا رفته است. هند, ویتنام و چین تایپه پیشرفت قابل ملاخظه ای کرده اند. تیم ما هم پیشرفت کرده است و تنها در بازی مقابل ژاپن محکم نبود و می توانستیک بهتر بازی کنیم.
لیبرو تیم ملی والیبال بانوان کشورمان افزود: هدفمان در این مسابقات این است که بتوانیم در مقایسه با سال گذشته یک یا دو پله صعود کنیم. سال گذشته عنوان هفتم را کسب کردیم و توانایی رسیدن به سطح بالای مسابقات قهرمانی آسیا را داریم.
وی گفت: اگر به عناوین پنجم یا ششمی مسابقات دست پیدا کنیم برای والیبال بانوان بهتر است چون مسئولان نگاه بهتری به ما داشته و رسیدگی شان بیشتر می شود.


۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.