ملی پوش واترپلو: پیروزی مقابل گوآتمالا برای ایران لازم بود

ملی پوش واترپلو: پیروزی مقابل گوآتمالا برای ایران لازم بود
بازیکن تیم ملی واترپلو ایران اولین پیروزی واترپولیست ها در فیناترافی مقابل گوآتمالا را بسیار حائز اهمیت دانست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران در اولین گام توانست با نتیجه قاطع ۲۰ به ۲ گوآتمالا را در رقابت های فینا ترافی شکست دهد تا با خیالی آسوده و آرامش بیشتر به حریف بعدی خود تیم اندونزی فکر کند.

مهدی عماد زننده ۲ گل از ۲۰ گل ایران در این بازی ضمن ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده گفت: پیروزی همیشه برایم دلچسب بوده و این بار هم مسلماً از اینکه توانستیم در اولین قدم گوآتمالا را شکست دهیم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: گوآتمالا حریف چندان سرسختی برای ما نبود و در این بازی تلاش کردیم تا خود را برای بازی های بعدی که به مراتب سخت تر از دیدار با گوآتمالا خواهد بود آماده کنیم.

وی افزود: شاید اکثر هواداران تصور کنند که پیروزی مقابل این حریف بسیار راحت بود در حالیکه این موضوع درست نیست و ما باید در برابر این تیم برتری را به دست می آوردیم آن هم با اقتدار زیرا بازی اول در هر تورنومنتی برای همه تیم ها بسیار حائز اهمیت است.

عماد عنوان کرد: همانطور که گفتم قدم اول را محکم برداشتیم و در ادامه باید همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم به هدفی که در این بازی ها دنبال می کنیم دست یابیم.
وی اضافه کرد: از هواداران درخواست می کنم که در بازی های بعدی نیز به مانند بازی اول ما را تنها نگذارند و با حضور خود در استخر ۹ دی به حمایت تیم ملی واترپلو در مسابقات فینا ترافی بپردازند.

۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.