دبیر اجرایی شورای المپیک آسیا : در ایران اصلا احساس غربت نمی کنم

دبیر اجرایی شورای المپیک آسیا : در ایران اصلا احساس غربت نمی کنم
مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا در نشست هماهنگی با رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه در ایران اصلا احساس غربت نمی کند ، اظهار داشت : محمد علیپور چهره ای شناخته شده در ورزش ایران و آسیا است و بخوبی توانسته یکی از پرجمعیت ترین خانواده های ورزشی را هدایت کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، " حیدر فرمان " روز شنبه در این جلسه که در محل دفتر رییس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد ، افزود: من تاکنون بیش از 90 درصد تشکیلات ورزشی کشورهای آسیا را از نزدیک دیده ام تا کنون چنین فدراسیون پرحجمی را مشاهده نکرده بودم .

وی افزود : آقای علیپور را بخوبی می شناسم و می دانم که در این فدراسیون و همچنین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران تلاش می کند . خوشبختانه مسوولان ورزش ایران افرادی علاقه مند و دلسوز هستند و باوجود محدودیت های مالی ، بسیار کوشا و ساعی نشان می دهند.

مدیر اجرایی وکویتی شورای المپیک آسیا ضمن تشکر از میزبانی خوب مسوولان کمیته ملی المپیک ایران از ایشان و دیگر مقامات این شورا گفت : از حضور در ایران بسیار خوشحالم و احساس می کنم که در کشور خودم هستم .

حیدر فرمان در پایان گفت : همکاری با ایرانی ها برای ما افتخار است و تلاش می کنیم تا تعامل نزدیک تری با فدراسیون انجمن های ورزشی داشته باشیم .

شایان ذکر است که این دو مسوول رده بالای شورای المپیک آسیا امروز ( شنبه ) با حضور در فدراسیون انجمن های ورزشی ، با محمد علیپور رییس و دیگر مقامات این فدراسیون دیدارکردند.

در این نشست محمد علی شجاعی رییس فدراسیون تیروکمان ، خزانه دار و عضو هیات رییسه کمیته ملی المپیک و همچنین دلداده مهربان دبیر فدراسیون ، سیروس عالمی مشاور اجرایی و رضا میرزاییان مشاور مطبوعاتی فدراسیون انجمن های ورزشی نیز حضور داشتند.

در پایان این جلسه ، محمد علیپور به هریک از این میهمانان ویژه ، یک جلد قرآن نفیس اهدا کرد .

۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.